Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور شهرکرد گفت: تحقق منشور گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در حوزه جوانان نیازمند شکل گیری فرهنگ حمایت از این قشر به ویژه در بین مدیران و تصمیم گیرندگان است.

امین میرزاخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واقعیت امر این است که هم اکنون توجه به استعدادهای جوان در فضای دانشگاهی کمرنگ است و این می طلبد تا با تغییر رویکردها به این ظرفیت توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جوانان استان استعدادهای بیشماری دارند که لازم است در ابتدا شناسایی شوند و سپس با حمایت و مهارت آموزی این استعدادها را بالفعل کرد.
میرزاخانی با بیان اینکه دور کردن قشر جوان از فضای ناامیدی نیازمند حمایت و دلگرمی است، تصریح کرد: در فضای اقتصادی کنونی که بسیاری از جوانان ناامید از فعالیت اقتصادی و پیدا کردن شغل هستند، می طلبد تا با ایجاد فضای کارآفرینی و حمایت از دانشجویان و نخبگان علمی زمینه ورود آنها به بازار کار را فراهم کرد.
این استاد دانشگاه ادامه داد: با ایجاد فرهنگ حمایت از جوانان در بین مسئولان می توان فاصله های موجود بین مدیران و دانشجویان را کم کرد و فضای همدلی و همراهی در حمایت از ایده ها را شکل داد.
میرزاخانی خاطرنشان کرد: این مهم هنوز در عرصه های علمی و دانشگاهی بخوبی شکل نگرفته و اگر این فرهنگ شکل گیرد تحولات خوبی را در حوزه جوانان شاهد خواهیم بود.
وی همچنین به جوانان توصیه کرد تا بجای تلاش برای پیدا کردن کار دولتی در پی کشف استعدادهای خود و کارآفرینی باشند.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای مهم خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7363/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی گام دوم انقلاب جوانان دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود