Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:57:35 GMT

سفر رییس جمهور به عراق برای خوزستان منشا خیر است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۲۰۱

سفر رییس جمهور به عراق برای خوزستان منشا خیر است

اهواز – ایرنا- استاندار خوزستان گفت: رییس جمهوری در سفر به کشور عراق مسائل بسیاری را پیگیری کردد که برخی از آنها به طور مستقیم برای خوزستان منشا خیر خواهند بود.

غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مدت زمان اندک پس از سفر رییس جمهوری به کشور عراق شاهد تسریع در روند خروج کالا از مرز شلمچه بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: رییس جمهوری در سفر به کشور عراق مسائل و دغدغه های بسیاری را با مقامات عراقی مطرح کردد که چند مورد آن به طور مستقیم به استان خوزستان مربوط می شود.
وی ادامه داد:روحانی در این سفر به لزوم مهار کانون های خارجی ریزگرد، توسعه خطوط ریلی و لایروبی اروند تاکید کرد.
استاندار خوزستان تاکید کرد: با اجرایی شدن این مصوبات شاهد اثرات مطلوب اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در تمام کشور به ویژه استان خوزستان خواهیم بود.
وی با ابراز امیدواری از همکاری کشور عراق در بحث لایروبی رودخانه اروند گفت: ما در استان خوزستان پیگیر این مساله هستیم تا شاهد پویایی رودخانه اروند باشیم.
رییس جمهور چند روز گذشته در سفر به کشور عراق بر تسریع لایروبی اروند رود تاکید کرد و گفت: طبق معاهده 1975این لایروبی به نفع دو کشور و شهرهای بصره و خرمشهر و آبادان است.
همچنین طرح‌های مهمی از جمله اتصال راه‌آهن ایران به کشور عراق از مرز شلمچه به بصره از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور بود.
9887/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سفر عراق مصوبات رييس جمهور اروند رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود