Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد با اشاره به مجوز سازمان برنامه و بودجه کشور برای انتشار اوراق مشارکت خط 3 قطار شهری مشهد گفت: با پیگیری‌های انجام شده و موافقت بانک مرکزی 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت خط 3 با عاملیت بانک صنعت و معدن فردا منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی امروز در بازدید از اقدامات انجام شده برای رفع نواقص باقی مانده از فاز اول خط دو قطار شهری مشهد که دو سال پیش به بهره‌برداری رسید و همچنین عملیات اجرای تست گرم ادامه خط 2 که با حضور رییس و اعضای شورای شهر و معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران انجام شد، افزود: در بودجه سال جاری، ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قطارشهری اختصاص داده شده بود که به دلیل شرایط اقتصادی موجود روند آن طولانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه روز گذشته مجوز آن از سوی بانک مرکزی و بانک‌های عامل پذیرفته شد؛ با تلاش همکاران ظرف ۲ روز پایانی اوراق را انتشار خواهیم داد، در سال ۹۸ با سرعت به کار خود ادامه داده و دچار نقدینگی نخواهیم شد.

شهردار مشهد ادامه داد: حدود سه ماه قبل در بازدیدی که از خط دو انجام شد اعضای شورای شهر مشهد نگرانی‌هایی را در خصوص وضعیت پیشرفت تجهیزات تکمیلی خط ۲ قطارشهری داشتند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تصمیم گرفته شد سرعت کار افزایش پیدا کند لذا با همکاری قرارگاه خاتم‌النبیاء(ص)، بانک مرکزی، بانک‌های عامل که تجهیزات ارزی را خریداری می‌کنند و تلاش شبانه‌روزی تمام همکاران ما در این حوزه 99 درصد از این نواقص برطرف شد.

وی با بیان اینکه اکنون اقدامات مورد نظر در خصوص امنیت شهروندان در استفاده از خط دو که دغدغه ما و شورای شهر بود، انجام شده است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر بر نصب تجهیزات سیگنالینگ، اطفا حریق، هدایت سیستم باروری، امنیت و‌‌‌ ... تاکید داشتند که این موارد تامین شده است.‌

وی به انجام تست گرم ادامه مسیر خط دو از میدان شریعتی تا میدان شهید کاوه اشاره کرد و افزود: با توجه به اتمام ریل‌گذاری و نصب تجهیزات مورد نیاز در این مسیر، صبح امروز با ورود قطار به این مسیر تست گرم خط دو از میدان شریعتی تا میدان شهید کاوه با حضور اعضای شورای شهر نیز انجام شد تا مقدمات برای بهره‌برداری از این فاز نیز تا خردادماه آماده شود.

کلائی تصریح کرد: امروز همچنین بازدیدی از ادامه اجرای خط دو قطارشهری مشهد از میدان شریعتی تا ایستگاه میدان شهید کاوه داشتیم که اعضای شورای شهر بر بهبود عملکردهای تی او دی و سرعت بخشیدن به کار تاکید کردند.

شهردار مشهد درادامه به پیش‌بینی ایجاد پارکینگی در ایستگاه سلامت خط دو قطارشهری مشهد اشاره کرد و گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا با استفاده از فضای موجود در ایستگاه پایانی خط ۲ قطارشهری مشهد پارکینگی با ظرفیت 5000 خودرو و پایانه اتوبوس ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بانک مرکزی خودرو سازمان برنامه و بودجه مشهد معاون حمل و نقل و ترافیک 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال