Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: با داوری آثار ارسالی راه یافتگان به بخش نمایشگاه نخستین هنرواره ملی' انقلاب اسلامی - روایت ایرانی' مشخص شدند.

به گزارش ایرنا ، امیر رجبی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این هنرواره ملی با هدف ایجاد جریانی گسترده و فراگیر برای ارتقای آگاهی مردم ، آشنایی با موفقیت‌ ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران اسفناک رژیم پهلوی با استفاده از تولید آثار هنری در سطح ملی با مشارکت حوزه هنری استان اردبیل و موسسه سرگذشت برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هنرمندان از سراسر کشور بیش از 2 هزار و 600 اثر به دبیرخانه این هنرواره ملی ارسال کردند که از بین آنها 19 نفر با 22 اثر در بخش طراحی پوستر، 20 نفر با 26 اثر در بخش عکاسی، 15 نفر با 25 اثر در بخش اینفوگرافیک، 23 نفر با 25 اثر در بخش تصویرسازی و در نهایت 6 نفر با 6 اثر در بخش موشن گرافیک به انتخاب داوران به مرحله مسابقه و نمایشگاه راه یافتند.
وی بیان کرد: در بخش طراحی پوستر اثرحامد بقال بهتاش از آذربایجان شرقی حبیب باباپور، سید مهدی موسوی (خلخال)، مصطفی تقی زاده شکیبا، مهدی رسولی و نوید طالبی نیاری از استان اردبیل، خدیجه احمدی از اصفهان، 2 اثر فاطمه ناصح نوجه ده سادات از استان البرز، امیر علیزاده، رضا فراهانی (2 اثر)، علی مصطفوی، عمار ابوالفتحی از استان تهران، علی زورمند، محمود بازدار (2 اثر) و محمدرضا صارمی از خراسان رضوی، محمد مهدی ولی زاده و منصور مقدم از زنجان، جواد فرضی از قزوین و میلاد کرمی از استان مرکزی راه‌ یافتگان به بخش نمایشگاه این هنرواره ملی هستند.
وی اضافه کرد: در بخش تصویرسازی هیات داوران اثر محبوب حبیب وند و احلام فائز از آذربایجان شرقی ، توحید توانای رشید از آذربایجان غربی، سمیرا بهشتی و کوثر فتحی از اردبیل زهره محمدی معین و مریم بکاء از اصفهان، 2 اثر نوشین صفاجو از البرز ، انیس تبرایی، رضا مکتبی، سعیده احمدی، سمیه بیگدلی (2 اثر)، عادل سرابی برازنده، عاطفه فتوحی، علی محمدی، مریم استکی، منصوره محمدی، منیره منصوری، مهسا هدایتی، ایلگار رحیمی و زهرا محمدنژاد از تهران، سعیده نصرتی فرد از خراسان رضوی و مریم قاسمی از قم را به عنوان آثار منتخب اعلام کردند.
رجبی گفت: در بخش عکاسی داوران آثار مهرداد واحد یوسف، توحید مهدی زاده، مهدی ایمانی، مهران آقایی و محمدرضا بهمراه از آذربایجان شرقی، احمد زعفری هشجین از اردبیل، 2 اثر امیرحسین کمالی از اصفهان، 2 اثر حامد ملک پور، 2 اثر حسن قاعدی، عباس مشهدی و مازیار اسدی از تهران، 2 اثر امیر عنایتی، سیدعلی حسینی فر و علیرضا بزم آرا از خراسان رضوی، 2 اثر سید علی رضویان از کردستان، داود عامری از گلستان، نسیم همتی از گیلان، محمد رضایی از مازندران، 2 اثر امیر قادری و علی اصغر یوسفی از استان مرکزی را برگزیدند.
رییس حوزه هنری استان اردبیل افزود: در بخش اینفوگرافیک سه اثر هادی منصوری خواه، 2 اثر احمد حاجی بابایی، 2 اثر حجت الله عینی، 2 اثر حامد جهانگیری، سعید فیض الله زاده، شیدا مظفری هشجین، فاطمه موسوی، مریم ایمانی کله سر، مهدی صدق زاده و نوید طالبی نیاری از استان اردبیل، علی عباسی نیا از اصفهان، سه اثرهانی بهمن آبادی، احمدرضا سنایی راد و علی اصغر معصومی از تهران و چهار اثر مصطفی بهمن آباد از خراسان رضوی به عنوان آثار برتر انتخاب شد.
وی با بیان اینکه بخش نشان چهلمین سالگی هیچ برگزیده ای نداشت، اظهار داشت: در بخش موشن گرافیک هم به علت اینکه فقط نفرات برگزیده دارد و نمایشگاهی ندارد اسامی نهایی در روز اختتامیه اعلام خواهد شد.
وی بیان کرد: آیین اختتامیه این هنرواره ملی، افتتاح نمایشگاه و اهدای جوایز به نفرات برتر روز سوم اردیبهشت ماه سال 98 با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی و هنرمندان منتخب از سراسر کشور در اردبیل برگزار خواهد شد.
6130/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنرواره ملي انقلاب اسلامي روايت ايراني رييس حوزه هنري استان اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی عصر جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دقیقه ۵ بازی ضربه گوستاوو پس از برخورد با مدافع تیم ذوب آهن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت. دقیقه ۱۴ ضربه محکم هاشم نژاد توسط دروازه بان تیم ذوب آهن مهار شد. دقیقه ۲۰ بازی تیم محمد نادری پس از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. اواخر نیمه نخست برخی از هواداران نور فلش گوشی شأن را روشن کردند. دقایق پایانی بازی بازیکنان تراکتور فشار زیادی روی دروازه تیم ذوب آهن ایجاد کردند که با مصدومیت بازیکن تیم مهمان از فشارها کاسته شد. دقیقه ۵۲ گل دوم تراکتور آفساید اعلام شد. تیم تراکتور برای جبران شکست بازی قبلی در مصاف با ذوب آهن با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد و در نیمه نخست چندین موقعیت خوب بدست آورد ولی نتوانست به گل دست بیابد و این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکوری ها دقیقه اول این نیمه با ضربه سر مهدی هاشم نژاد به گل نخست دست یافت. دقیقه ۶۱ بازیکن تعویضی ذوب آهن با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور گل تساوی را به ثمر رساند. موقعیت تک به تک رحمان جعفری با دروازه ذوب آهن که شوت این بازیکن را پارسا جعفری مهار کرد. دقیقه ۸۰ ضربه محکم آلوز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه این دیدار به ضربات پنالتی رسید. تیم فوتبال تراکتور با ترکیب حسین پور حمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) به مصاف ذوب آهن رفت. همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجید علی یاری)، محسن آذرباد، گریگول چابر ادزه، فریبرز گرامی، علی مصلح، مهرداد رضایی (سید پویا مختاری) و محمد حسین اسلامی وارد میدان شد. تیم داوری این بازی را امیر سامان سلطانی، امیر محمد داود زاده، وحید سیفی، حامد سیری و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. در طول بازی شجاع خلیل زاده از تیم تراکتور و محمد قریشی و پویا مختاری از ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند. از حواشی بازی می‌توان به روشن شدن چراغ نورافکن‌ها از ساعت ۱۸ اشاره کرد. ورود جیمی جامپ به داخل زمین که با حمایت دروازه بان تراکتور به سکو برگشت. ورود آمبولانس به کنار زمین ورزشگاه و مداوای تماشاگر مصدوم کد خبر 6089320

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد