Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-19@04:56:50 GMT

سیمرغ زیر آب رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۹۱۶

بارش باران موجب قطعی آب و برق و راههای ارتباطی شهروندان شده به طوری که حتی در شهرستان سیمرغ مردم با همکاری همدیگر با قایق جابجا می‌شوند. به گزارش بلاغ، بارش باران موجب قطعی آب و برق و راههای ارتباطی شهروندان شده به طوری که حتی در شهرستان سیمرغ مردم با همکاری همدیگر با قایق جابجا می‌شوند.

از نیمه شب گذشته بارش شدید باران تمام نقاط استان را دربرگرفت که در برخی از مناطق ازجمله ساری، شرق استان، سوادکوه و سیمرغ از شدت بیشتری برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرستان سیمرغ نیز همانند سایر شهرهای استان بارش‌های مختلف و شدیدی را تجربه کرده اما هیچ کدام از بارش‌ها باوجود اینکه از شدت بیشتری برخوردار بوده نتوانسته این شهر را در آب فرو ببرد.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۸۰ اکیپ نوروزی راهداری در استان اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون راهداری استان اردبیل گفت: ۸۰ اکیپ راهداری نوروزی در قالب ۴۰۰ نفر نیروی انسانی و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات تا ۱۵ فروردین در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند.

آیدین هاشمی، ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: ۸۰ اکیپ راهداری نوروزی در قالب ۴۰۰ نفر نیروی انسانی و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات تا ۱۵ فروردین در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند تا به مسافران نوروزی ارائه خدمت کنند.

وی افزود: عملیات های مربوط به ایمین از قبیل لکه گیری راههای اصلی، فرعی و روستایی، خط کشی محورهای مواصلاتی، نصب۳۰۰ بنر ایمنی و ترافیکی، آشکارسازی نقاط پرحادثه و تعمیر و نگهداری روشنایی توسط راهداران انجام شده است.

هاشمی ادامه داد: نیروهای راهداری به همراه سایر نیروهای خدمات رسان به صورت شبانه روزی در جاده‌ها کشیک هستند تاهم بار ترافیکی را در این ایام کنترل کرده و هم از حوادث جاده ای پیشگیری کنند.

معاون راهداری استان اردبیل تاکید کرد: مسافران عزیز قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اداره هواشناسی برای کرمانشاه هشدار نارنجی صادر کرد
  • بارش باران در آبدانان شدت بیشتری گرفت
  • بارش باران در استان قزوین/احتمال تگرگ در برخی مناطق
  • استقبال از نوروز با بارش باران
  • بارش کم رمق باران در چند شهرستان خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی جدید از فردا در استان قزوین
  • سامانه بارشی جدید وارد استان قزوین می‌شود
  • آماده باش ۸۰ اکیپ نوروزی راهداری در استان اردبیل
  • فعالیت غیرحضوری مدارس مناطق دچار آبگرفتگی در اهواز و کارون
  • عکس‌| تقابل دوباره امباپه و بارسا؛ به یاد آن شب رویایی!