Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:38:20 GMT

مشکل استادیوم آزادی برای تیم ملی امید حل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۴۹۸۶

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: مشکل استادیوم آزادی حل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید استیلی در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوان به همراه صالحی امیری و تاج در اردوی تیم ملی امید گفت: در بتدا جا دارد از وزیر ورزش و جوان و آقای صالحی امیری تشکر کنم، آنها مساله استادیوم ازادی را حل کردند و خوشبختانه هم حضور معنوی داشتند و هم حضور مالی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آقای تاج هم تلاش خود را برای حضور موفق تیم امید در مسابقات انجام داده است و از این عزیزان خواستیم که حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌‌ها فراهم شود. اگر بازیکنان تیم ملی ساپورت مالی شوند همه چیز خوب می‌شود. البته خود آقای صالحی امیری قول دادند این مساله هم حل شود.

استیلی درباره مصدومیت سلطانی‌مهر و مصدومان دیگر گفت: سعی کردیم برنامه‌ها را با نظر آقای کرانچار پیش ببریم ولی در این اردو فقط ۲ روز است بازیکنان را در اختیار گرفتیم و در واقع 5 روز مانده به بازی بازیکنان را کاملا در اختیار گرفتیم.سلطانی‌مهر مصدوم شده و یونس دلفی و صیادمنش هم همین شرایط را دارند. البته بازی‌های لیگ پرفشار است و انتظار می‌رفت که این بازیکنان بخواهند خود را نشان بدهند و طبیعتا آنها با انگیزه وارد زمین شدند اما ولی امیدوارم که با نتایج خوبی که می‌گیریم عیدی خوبی به مردم بدهیم.

استیلی در خصوص اینکه نمی‌شد لیگ در هفته آخر تعطیل شود گفت: ما چند جلسه با آقای فتاحی داشتیم و خیلی تلاش کردیم که هفته آخر سال لیگ برگزار نشود ولی نشد. وی درباره اینکه لیست نهایی تیم ملی را کی ارائه خواهید کرد گفت: یک روز قبل از آغاز بازی ها این فرصت را داریم و روز اول فروردین این لیست را اعلام می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استادیوم آزادی تیم ملی امید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیر کوه افتاد و مهره‌های کمرش آسیب جدی دید. چند روزی تو بیمارستان بستری بود. گفتند، باید استراحت مطلق داشته باشه قبول نکرد.

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیر وفایی [نویسنده سریال]مسیر نورالدین رو از گروه جدا نوشت… یه مدت تو یه ماشین کمپر درازکش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد… با کمربند طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش رو می‌کرد.

با هم خندیدیم و با هم گریه کردیم

خنده با سادگی‌های بی شیله پیله خودمون تو قصه و گریه برای سنگینی بار زندگی رو شونه‌های مردم یگانه و بی همتای سیستان و درد کوله‌های کولبران کردستان و درد استخوان سوز کودکان معصوم دچار سرطان …
گذشت‌
می‌گذره
بزرگترین موهبت زمان همین گذشتن‌شه
اما…
تنها امید اینه که دیدن نون خ برای مردم سرزمینم شیرین باشه در حد یک لبخند و برای مسئولین بی تفاوت به تلنگر که تا فرصت هست به برداشتن باری از دوش این مردم همیشه نجیب همت کنند.
هر چند اگر یک درصد برای اولین امید و تنها یک لبخند مردمم امید داشته باشم
به دومی
آخه مگه می‌شه ندید؟

 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • «هفت» نیامده رفت!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است