Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سهمیه  سوخت مرزنشینان از ۱.۵ میلیون لیتر به ۱۰ میلیون لیتر در اسفندماه افزایش یافته است گفت: سهمیه سوخت مرزنشینان تا پایان سال واریز می شود. ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  محمد صادق معتمدیان شامگاه دوشنبه در کارگروه استانی فروش سوخت مرزنشینان در بیرجند اظهار داشت: تا پایان سال 50 درصد از این مبلغ به حساب مردم مناطق مرزنشین در شعاع 20 کیلومتری که در سامانه ثبت نام کردند و کارت مرزنشینی دارند واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با  پیگیری هایی که در سطح ملی از طریق وزارت کشور داشتیم سهمیه مرزنشینان از 1.5 میلیون لیتر به 10 میلیون لیتر در اسفندماه افزایش پیدا کرده است.

فروش سوخت مرزنشینان 310 میلیارد تومان درآمد برای آذربایجان غربی حاصل کرد400 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شدمشکلات نسل سوخته روهینگیا برای تحصیل در اردوگاه‌های بنگلادشاستاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از طریق مزایده در سیستم و سامانه های  شرکت پخش نفت استان برنده ی مزایده مشخص شد، بیان کرد: 20 درصد از عواید و سود حاصله از این 10 میلیون لیتر متعلق به مرزنشینان است که مبلغی حدود 60 میلیارد ریال به حساب استانداری واریز شده است

معتمدیان افزود: عواید فروش سوخت قبل از این 15 درصد به مرزنشینان تعلق می گرفت که  اکنون در دستور العمل جدید به 20 درصد افزایش یافته است که امیدواریم شاهد رفاه بیشتر مردم درمناطق مرزی باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند