Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:24:24 GMT

هلال احمر به 2 هزار و 507سیل زده مازندرانی امداد رساند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۷۱۱۷

هلال احمر به 2 هزار و 507سیل زده مازندرانی امداد رساند

ساری - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که 2 هزار و 507نفر از آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف استان از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش ایرنا، بارندگی شدید شبانه روزی که از عصر روز یکشنبه گذشته در مناطق مختلف مازندران شروع به باریدن کرد افزون بر خسارت به واحدهای مسکونی به بخش های کشاورزی و زیربنایی استان نیز آسیب زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش باران در مازندران که بنا بر گزارش هواشناسی این استان در سی سال اخیر در اواخر زمستان بی سابقه بود، باعث تخلیه تعدادی از روستاها و واحدهای مسکونی حاشیه رودخانه در برخی شهرستان ها از جمله نکاء، جویبار و سیمرغ شد.
علاوه بر آن سطح آب رودخانه های بزرگ از جمله تلار در قائمشهر، تجن در ساری و بابلرود در بابل از حد معمول خود بالاتر آمده و آب در برخی ازمسیرها سرریز و سبب طغیان این رودخانه ها به داخل شهر شد.
مجتبی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه کانون مهم بحران سیلاب شهرستان سیمرغ بوده است افزود: در48 ساعت گذشته تیم های امدادونجات این جمعیت موفق شدند به 2هزار و 507نفر از متاثرین سیلاب خدمات امدادی لازم را ارائه کنند.
وی افزود :اسکان اضطراری 167نفر،تخلیه آب از 193 واحد مسکونی و رهاسازی 750 دستگاه خودرو از دیگر اقدامات انجام شده است.
اکبری گفت:در این عملیات 80 تیم مجهز امدادی متشکل از 700نفر عوامل امدادی با بکارگیری انواع خودروهای امدادی مشارکت داشتند.
6990/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر سيل زده مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار