Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، تصریح کرد: از هیات مدیره هر دو تیم می خواهم تمامی تدارکات لازم را برای رسیدن به این هدف بکار گیرند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، «مسعود سلطانی فر» در دیدار با اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس افزود: بعد از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تغییرات زیادی در ترکیب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتیم و زمان را برای انتخاب بهترین ها و پیشنهاد آنها به مجمع دو باشگاه سر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دنبال افرادی بودیم که با توانایی ها و ظرفیت های مختلف بتوانند به این دو باشگاه پر طرفدار کمک کنند. انتظار من از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این است که در دوره جدید در شفافیت مالی و مالیاتی، شکل گیری ارکان و ساختار باشگاه، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان با برنامه و منسجم کار کنند و به خصوص اینکه در بخش حسابرسی که توفیقات بسیار خوبی را در این دو سال گذشته داشته ایم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی برسند و از هر دو هیات مدیره استقلال و پرسپولیس می خواهم تمامی تدارکات لازم را برای رسیدن به دور حذفی بکار گیرند.
سلطانی فر درباره خصوصی شدن دو باشگاه تصریح کرد: به طور قطع، سال آینده فرآیند خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که مصوب مجلس و دولت است توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود.
وزیر ورزش و جوانان در پایان با یادآوری ارزش بالای برند این دو باشگاه، گفت: هیات مدیره استقلال و پرسپولیس برای درآمدزایی و جذب منابع مالی جدید بایستی برنامه داشته باشند و نگرانی برای هواداران از این بابت نباشد.
ورزشی**م.ت**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزير ورزش و جوانان سرخآبي سلطاني فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

به نقل از مهر وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901921

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس