Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف الله فرزانه روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه بوی اشتعال و درآمد از سفرهای نوروزی به مشام می رسد، افزود: 12 کمیته و 70 دستگاه در ایام سفر مشغول کار هستند و جلسات ستاد تسهیلات سفر به صورت محلی و در دهیاری ها هم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش نشاط اجتماعی، برنامه های متنوعی در زمینه موسیقی داریم، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای برگزاری یکصد برنامه موسیقی زنده، مجوز صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر آمادگی کمیته های 12گانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران یادآور شد: امسال نوروز متفاوتی با تاکید بر افزایش اقتصاد گردشگری داریم.
پیش از این به علت نوسانات ارزی و کاهش مسافرت های خارجی، از سوی مسئولان استان مازندران پیش بینی شدکه امسال 20تا 30 درصد شاهد افزایش میزان گردشگران نوروزی به مازندران باشیم.
امسال برای پذیرایی از مسافران نوروزی در مازندران حدود 15 درصد به ظرفیت اقامتگاههای رسمی استان افزوده شده است.
این دسته از اقامتگاههای مازندران 64 هزار تخت ظرفیت دارند.
اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری پیش بینی کرده است که ظرفیت اقامتی استان در تعطیلات نوروزی طی روزهای آنینده بیشتر شود.
مازندران علاوه بر اقامتگاههای رسمی دارای بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر شب ظرفیت اسکان غیر رسمی از جمله ویلاهای استیجاری ، اماکن مذهبی ، مدارس و دیگر موارد است.
بر اساس آمار میراث فرهنگی ، مازندران امسال میزبان بیش از 50 میلیون نفر شب اقامت بود که حدود 15 میلیون نفر شب آن مربوط به نوروز 97 بوده است.
7335/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مازندران درآمد ستاد تسهیلات سفر صنایع دستی و گردشگری موسیقی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد مدار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پستهای فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که  ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می شود.
به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.
مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می یابد.
رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری