Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران رفع مشکلات اقتصادی و توجه ویژه به جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مازندران نیز دارای مشکلات فراوانی است که باید توسط مسئولان کشوری و استانی حل شود. به گزارش بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار کرد: نام سال که تحت عنوان "رونق تولید " از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار کار ساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اضافه کرد: نامگذاری سال که همه ساله بر اساس نیاز کشور توسط مقام معظم رهبری اعلام می‌شود باید در دستور کار عموم مسؤولان قرار گرفته و در تمام اقداماتشان لحاظ شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران به تشابه نام امسال با سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: با اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید باید راهکارهای مناسبی برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کرد.
 
این مسئول از سال فرصت‌ها، افزایش اشتغال، اصلاح نظام بانکی، حل معیشت مردمی، بهبود وضعیت جوانان به عنوان خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و  گفت: ایشان در سخنان گام دوم انقلاب بیش از 50 بار از جوانان نام بردند.
 
طبرسی گفت: مازندران نیز دارای مشکلات فراوانی است که باید توسط مسئولان کشوری و استانی حل شود.
 
وی از ایجاد تفرقه بین مسلمانان به عنوان یکی از مشکلات بزرگ مسلمانان یاد کرد و افزود: آنان با جمعیت بیش از یک میلیاردی در صورت اتحاد می‌توانند بزرگ‌ترین قدرت جهان باشند.
 
امام جمعه ساری از بی‌تفاوتی برخی از سران کشور های اسلامی انتقاد کرد و گفت: هرگونه اقدام رذیلانه دشمنان از اسلام هراسی آنان است و با حمله به مساجد و به شهادت رساندن نماز گذاران این ضعف بزرگشان را تثبیت کرده‌اند.
 
این مسئول از آمریکا و نظام صهیونیستی به عنوان بزرگ‌ترین دشمنان اسلام نام برد و افزود: هم اینک بسیاری از کشورهای اسلامی با پیروی از جمهوری اسلامی خواب خوش را برای این بدخواهان حرام کرده‌اند.
 
طبرسی فرارسیدن عید نوروز را به عموم هم مردم تبریک گفت و از آنان خواست تا بویژه این ایام را با رفتن به مزار شهدا و سرکشی به خانواده‌شان سپری کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان

 نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهر‌های استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.
----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه