Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، غفور راستین در گفتگویی در تشریح آمار فعالیت‌های معاونت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دو روز نخست سال ۱۳۹۸ بیان کرد: همکاران ما در اورژانس شهرستان اصفهان پذیرای سه هزار و ۱۵۹ تماس در این مدت بودند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان ادامه داد: یک هزار و ۱۹۵ مورد مأموریت در اورژانس اصفهان برای این مدت ثبت شد که ۸۸۲ مورد آن غیر ترافیکی و ۳۱۳ مورد هم مربوط به حوادث ترافیکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همکاران ما هم در معاونت غذا و دارو در دو روز نخست سال جدید، ۶۷ مورد بازرسی میدانی انجام داده که این بازرسی‌ها منجر به ۳۱۱ مورد پاسخگویی و ۲۰ مورد نمونه برداری شد.

راستین تصریح کرد: همچنین شش هزار و ۶۰۱ بازرسی میدانی از سوی بازرسان بهداشتی انجام که در روند این بازرسی‌ها ۲۴۰ مورد مداخله نظارتی و پلمپ و چهار هزار و ۹۰۲ مورد نمونه برداری صورت گرفت.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی همچنین خاطر نشان کرد: ۱۶ هزار و ۷۱۶ مراجعه هم در دو روز نخست سال ۱۳۹۸ به اورژانس‌های بیمارستانی انجام گرفت که وضعیت این بیماران برای یک دو و ۹۵۴ نفر زیر شش ساعت تعیین تکلیف و ۴۱۶ نفر هم بستری شدند که ۱۲۲ نفر آن‌ها برای بستری در تخت‌های ویژه پذیرش شدند.

راستین با اشاره به فعالیت شبانه روزی ستاد هدایت و پایش مراقبت‌های پزشکی به منظور هماهنگی بین کلیه مراکز درمانی استان گفت: همکاران ما در این حوزه هم یک هزار و ۱۵ تماس هماهنگی در این دو روز انجام دادند که دو مورد از آن‌ها مربوط به دیالیز اورژانس و ۳۵ تماس هم مربوط به پیگیری مادر پرخطر بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • صفحه نخست روزنامه‌های (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم