Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : از بامداد روز دوشنبه، بیش از 60 نفر از جمعیت مناطق روستای به همراه بیش از 800 راس دام سبک که در مسیر رودخانه و خطر آبگرفتگی قرار داشت، به مناطق امن هدایت شدند.
به گفته وی، باران بهاری شامگاه یکشنبه باعث اختلال در تردد مسیر عشایر کوچرو در گردنه شاه منصوری حد فاصل شهرستان کوهرنگ به استان خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، از ریزش سنگ از کوه در راه روستای 'خان' و 'باغ علی' در اثر بارش باران و ذوب شدن برف انباشته شده در ارتفاعات در شامگاه یکشنبه خبر داد و گفت : ماموران راهداری در کمترین زمان ممکن برای پاکسازی محور ارتباطی وارد عمل شدند.
نجفی به عشایر کوچرو توصیه کرد : زمان تقویم کوچ را رعایت کنند چرا که زمان کوچ به مناطق ییلاقی تا نیمه اردیبهشت ماه است
بخشدار دوآب صمصامی گفت: در فصل بهار طغیان رودخانه های محلی دور از انتظار نیست.
به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده باش به استانداران 5 استان غربی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری ، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داده است.
در همین خصوص در چهارمحال و بختیاری نیز با دستور استاندار، دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به حالت آماده باش کامل درآمده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز با هشدار نسبت به وقوع سیل در این استان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه، گفت: بارش شدید باران به همراه ذوب برف های موجود احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه را دوچندان کرده است.
بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ در 180 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
6199/2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران چهارمحال و بختیاری سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد