Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز گفت: در پی این حادثه بیش از ۲۰۰ خودرو در آب گرفتار شدند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز، گفت: دقایقی پیش در پی طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز بیش از 200 خودرو در آب گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه هنوز تعداد دقیق خودروهای گرفتار در سیلاب مشخص نشده، تصریح کرد: تاکنون تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده اما پیگیری‌های پلیس و عوامل امدادی برای نجات خودروهای گرفتار در این سیلاب ادامه دارد.

وی بار دیگر از رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص جوی طی امروز و فردا از سفرهای غیرضروری مخصوصاً در محورهای کوهستانی، حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

رحمانی متذکر شد: برای امشب در بسیاری از محورهای کشور، رعد و برق و طوفان پیش‌بینی شده و تأکید می‌کنیم رانندگان امشب به هیچ عنوان سفر نکنند.

هشدار جدی پلیس: امروز و فردا سفر نکنید/ احتمال انسداد جاده چالوس

انتهای پیام/

 

R1370/P4001/S2,21,1392,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل راهور سفرهای نوروزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل راهور سفرهای نوروزی سیل راهور سفرهای نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری شهر بیضا گفت: بر اثر برخورد خودرو‌های ال ۹۰، پراید، پژو پارس و یکدستگاه خودرو وانت نیسان در قطعه ۷ آزاد راه شیراز – اصفهان، انتهای باغ شهری‌های ملوسجان به سمت تنگ خیاره، راننده خودرو پراید در دم جان باخت و ۹ سرنشین این خودرو‌ها مصدوم شدند.

احسان زراعت پیشه افزود: مصدومان این حادثه با چند دستگاه آمبولانس اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی شیراز اعزام شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند+ تصویر
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز