Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های محلی امروز دوشنبه اعلام کردند، پنج حزب اپوزیسیون انگلیس با اشاره به مشارکت ریاض در بحران انسانی در یمن، از دولت لندن خواستند تا تحریم‌های تسلیحاتی‌ای را علیه عربستان سعودی اعمال کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: رهبران حزب کارگر، حزب ملی اسکاتلند، حزب لیبرال دموکرات‌ها، حزب پلاید کامری حامی استقلال ولز و حزب سبز انگلیس و ولز این نامه به جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: از نظر اخلاقی کاملاً سزاوار نکوهش و سرزنش است که دولت انگلیس نه‌تنها تغییر در سیاستش را مدنظر قرار نمی‌دهد بلکه عملاً دیگر دولت‌های خارجی را تحت فشار می‌گذارد تا فروش تسلیحات به عربستان را از سر گیرند.

نویسندگان این نامه گفتند: آلمان، اسپانیا، دانمارک، کانادا، آمریکا، شورای حقوق بشر سازمان ملل و پارلمان اروپا در حال حاضر خواستار تعلیق فروش تسلیحات به عربستان شده‌اند.

این رهبران اپوزیسیون از دولت انگلیس خواستند تا رویه‌ای مشابه را پیش بگیرد و با اعمال تحریم‌های تسلیحاتی، ریاض را وادار به پایبندی به قوانین اساسی حقوق بشر کند.

ایان بلک‌فورد، رهبر حزب ملی اسکاتلند در مجلس عوام پارلمان انگلیس گفت: این نامه چند حزبی باید تلنگری برای وزیر امور خارجه انگلیس باشد دال بر اینکه دولت لندن باید فوراً این واقعیت مخرب جنگ در یمن را به رسمیت بشناسد، اقدامی انجام دهد و به این درگیری پایان دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحریم تسلیحاتی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو

تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • فیلم| فیلمی جالب از جاده آخرالزمانی در حومه ریاض عربستان
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند