Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد بوشهر گفت: روز مصاحبه دوره پذیرش دکتری دانشگاه شهید بهشتی، برای نماز به مسجد رفتم، بعد از نماز خبری از کفش من نبود و بجایش کفشی کهنه و وصله خورده برایم گذاشتند.

اسماعیل عبداللهی، رئیس دانشگاه آزاد بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بیان خاطراه‌ای از دوران دانشجویی خود پرداخت و گفت: در سال ۷۹ بود که از بنده و ۱۲ دانشجوی دیگر برای حضور در اولین دوره پذیرش دکتری دانشگاه شهید بهشتی دعوت شد و قرار بود در مصاحبه دکتری شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی افزود: قبل از اینکه وارد جلسه مصاحبه شویم، همگی نگران بودیم که جزو نفرات اول مصاحبه باشیم، چون نمی‌دانستیم که قرار است چه سوالاتی از ما پرسیده شود و به همین دلیل سر و صدای زیادی در بیرون از سالن جلسه ایجاد کرده بودیم و هرکدام از دانشجویان به دیگری می‌گفت که من می‌خواهم نفر آخر مصاحبه باشم.
وی اضافه کرد: خلاصه اینکه به دلیل سر و صدای زیادی که داشتیم یکی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی که اتفاقا دبیر جلسه مصاحبه بود، نزد ما آمد و گفت: موضوع چیست؟ که ما هم به ایشان گفتیم اختلافمان بر سر این مسئله است. این استاد دانشگاه پیشنهاد داد که براساس رتبه برای مصاحبه به جلسه بیایید، که همگی با این پیشنهاد موافقت کردیم و همین لحظه بود که دبیر جلسه گفت: آقای عبداللهی شما نفر اول هستید و بیایید جلسه. همین مسئله باعث شد این خاطره همیشه در ذهنم باقی بماند و هیچگاه فراموشش نکنم، چون دلم می‌خواست آخرین نفری باشم که برای مصاحبه به سالن جلسه می‌رود، اما به دلیل اینکه رتبه ام از مابقی دانشجویان بالاتر بود اولین نفری بودم که مصاحبه پذیرش دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی را انجام دادم.
رئیس دانشگاه آزاد بوشهر ادامه داد: ظهر همان روز و در تایم ناهار و نماز بود که تصمیم گرفتم به همراه یکی از دانشجویان برای اقامه نماز به مسجد دانشگاه بروم. مسجد دانشگاه که بر روی تپه‌ای قرار داشت بسیار خلوت بود، چون در ایام تعطیلات تابستان هم بودیم. خلاصه اینکه برای نماز به مسجد رفتیم و کفش هایمان را در جاکفشی قرار دادیم و بعد از اقامه نماز که به بیرون از مسجد آمدیم خبری از کفش من نبود! البته کفشی نو داشتم که بجای آن کفشی کهنه و وصله خورده برایم گذاشته بودند و به ناچار مجبور شدم با همان کفش پاره به جلسه امتحان بروم. در جلسه امتحان یکی از اساتید که متوجه کفش کهنه من شده بود بالای سرم ایستاده بود و به آن نگاه می‌کرد که از ایشان پرسیدم آقای دکتر چرا به کفشم خیره شدید؟ در جوابم گفتند در تعجبم شما که صبح کفشی نو به پا داشتید الان چطور این کفش انقدر کهنه شده؟ این همان کفش است؟ که در جواب موضوع گم شدن کفشم را به وی گفتم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد بوشهر دانشگاه شهید بهشتی پذیرش دکتری دانشگاه شهید بهشتی رئیس دانشگاه آزاد بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750599

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم
  • عین اللهی: حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون تومان رسید
  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • ببینید | نماز جماعت بر عرشه ناو شهید ناظری سپاه
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول