Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت :با توجه به ورود سامانه فعال بارشی به استان و فعالیت آن از روز جاری تا پنجشنبه و همچنین بدلیل پتانسیل بالای بارندگی سامانه مذکور و پر شدن مخازن اکثر سد‌های استان، وقوع سیل در اراضی بالادست و پایین دست و حاشیه رودخانه‌های منتج به این سد‌ها دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد جعفری افزود: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها علاوه بر شرکت و حضور فعال در جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان، با قید فوریت به کلیه بهره برداران مجاور رودخانه‌های پایین دست و بالا دست سد‌ها به ویژه صاحبان واحد‌های پرورش ماهی، باغداران و زارعین منطقه، اعلام هشدار نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اذعان داشت:کشاورزان نسبت به رعایت موارد ایمنی و عدم استقرار ادوات و امکانات کشاورزی در حریم و بستر رودخانه‌ها اقدام نمایند.

وی یادآور شد: در صورت وقوع هر گونه حادثه احتمالی وبروزخسارت به زیر بخش‌های مختلف کشاورزی، ضمن اطلاع رسانی سریع از هر طریق ممکن، گزارش خسارات وارده را طبق فرم‌های مربوطه تکمیل و جهت ارائه به مراجع ذیصلاح، سریعاً به این معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان کردستان ارسال نمایید.

انتهای پیام/ع

هشدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در وقوع سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اعلام هشدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی فعلی در باغ‌های درختان میوه سردسیری بادام و زردآلو برای کنترل آفت‌های لیسه درختان میوه و زنبور مغزخوار بادام پس از ریزش ۷۰ درصد گلبرگ‌ها به سمپاشی با سموم مناسب با مشورت حفظ نباتات در هوای آرام و بدون بارندگی اقدام شود.

وی همچنین از فعالان بخش کشاورزی خواست در دمای کمتر از ۱۸ درجه از تهویه حداقلی و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه از تهویه انتقالی و برای طیور با سن بیش از ۲۸ روز و دمای بالای ۲۸ درجه از تهویه تونلی استفاده کنند.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد همچنین نصب دستگاه هواده به استخر پرورش ماهیان سردابی و روشن کردن آن در تمامی ساعات روز به‌ویژه شب هنگام برای جلوگیری از کاهش اکسیژن استخر و وقوع تلفات و صید در اسرع وقت با توجه به افزایش دما را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6094123

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • فعالیت سامانه بارشی با وزش تندبادهای موقتی
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • سامانه بارشی جدید در راه جنوب غرب خوزستان