Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، روز گذشته بارش ۲۰ دقیقه‌ای باران باعث جاری شدن سیلاب در محدوده دروازه قرآن شد؛ سیلابی که بر اساس ادعاهای مسئولان طی چند سال گذشته بی نظیر بوده است.

بارش روز گذشته باران در شهر شیراز منجر به کشته شدن ۱۹ نفر و زخمی شدن ۱۱۹ نفر شد. در این حادثه تعداد قابل توجهی خودرو گرفتار شد.

از بامداد امروز نیز بارش‌ها تمامی استان را فرا گرفته به گونه‌ای که تمامی نیروهای امدادی و ستاد بحران به حالت آمادهباش درآمده‌اند و بیم جاری شدن سیلاب همچنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش‌ها از بامداد امروز سه شنبه در سطح استان شروع شده و شدید است.

رحیم آزادی ادامه داد: به دلیل بارشهای شدید امکان وقوع سیلاب در سطح برخی شهرستان‌ها به ویژه شهر شیراز وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود از طغیان روان آب‌های بالادست رودخانه خشک خبرداد و افزود: به دلیل بارش‌های شدید در شهر شیراز روان آب‌های رودخانه خشک طغیان کرده و تمام کنارگذرها مسدود شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس با اظهار نگرانی از وضعیت بارندگی در شهر شیراز بیان کرد: در شرق و بخش مرکزی شیراز مشکلات زیادی به دلیل جاری شدن سیلاب وجود دارد.

آزادی اظهار کرد: در سایر شهرستانها با وجود بارشهای شدید وضعیت نگران کننده نیست فقط شهر شیراز مشکل دارد.

وی تاکید کرد: در این راستا نیروهای امدادی و ستاد بحران در حالت آماده باش هستند و هشدارهای لازم به مردم و مسافران داده شده است.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری یزد هم  با بارش شدید باران همراه شد. بارش‌ ها در استان یزد به خصوص در ارتفاعات سبب جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی در روستاها شد.

با خروش دوباره رودخانه فصلی در  روستای سانیج بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز