Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:47:12 GMT

هر تیمی به سپاهان می‌رسد بیانیه صادر می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۶۹۲۴

هر تیمی به سپاهان می‌رسد بیانیه صادر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی شاگردانش در برابر تیم ذوب آهن در بازی معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: ما موقعیت‌های زیادی از جمله پنالتی داشتیم که متأسفانه آنها را از دست دادیم و این قانون فوتبال است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنیم تنبیه می شویم و همینطور هم شد و ما ۲ امتیاز را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این نتیجه را طبیعی دانست و ادامه داد: این بازی را ما باید پیش از این انجام می‌دادیم اما برنامه‌ریزی کردند که در تعطیلات انجام بشود و ما از شرایط مسابقه دور بودیم و این نحوه بازی و این نتیجه طبیعی به نظر می‌رسد ولی مشکلی نیست چراکه ما سپاهان هستیم و باید هر طور شده است به ما ظلم بشود.

سرمربی سپاهان ادامه داد: با اینکه دو امتیاز از دست دادیم اما من باید از تیم داوری که عملکرد بسیار خوبی داشت فکر کنم و همین طور از باشگاه ذوب آهن پیش از این بازی بیانیه صادر کرد و پست گذاشت.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن موقعیت چندانی نداشت افزود: با ذوب آهنی بازی می‌کردیم که در شرایط ایده‌آلی قرار داشت اما بازیکنان ما اجازه خلق موقعیت به آنها ندادند و ذوب آهن حتی یک موقعیت خطرناک هم نداشت. خوشبختانه خط دفاعی ما بسیار خوب کار کردند و تنها در نیمه اول در پشت محوطه جریمه چند خطا به حریف دادند که من بین دو نیمه این نکته را به آنها متذکر شدم و این مشکل در نیمه دوم دیگر تکرار نشد ولی متأسفانه روی یک ارسال ۷۰ متری گل خوردیم و این موقعیت نباید گل می‌شد.

قلعه‌نویی بدشانسی را حامل گل نشدن موقعیت‌های سپاهان عنوان کرد و ادامه داد: در نیم فصل دوم شرایط امتیازی بسیار سخت می‌شود ولی با این حال سینما در نیم فصل دوم موقعیت‌های بیشتری خلق کرده است اما با بدشانسی آنها را از دست داده است توپ‌های ما از ۳ متری و ۶ متری و حتی پنالتی از دست می‌رود.

وی به بیانیه باشگاه ذوب‌آهن پیرامون تیم داوری این مسابقه که چند روز پیش منتشر شد اشاره و خاطر نشان کرد: متأسفانه حساسیت‌ها روی سپاهان بیشتر است و هر تیمی که به سپاهان می‌رسد بیانیه صادر می‌کند و من نمی دانم فلسفه صدور این بیانیه چه بود اما از باشگاه ذوب‌آهن که تاکنون بیانیه نداده بود تعجب می‌کنم که به سپاهان که رسید هم بیانیه صادر کرد و هم پست گذاشت. پس از بازی هم طوری شادی کردند که من تصور کردم قهرمان شده‌اند

کد خبر 4576344

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد