Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@02:56:52 GMT

تردد در جاده ایذه به دهدز روان شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۳۰۶۲۳

تردد در جاده ایذه به دهدز روان شد

کیوان آبسته روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از بارش‌ های سیل آسای 2 روز گذشته، شب قبل با ریزش سنگ به جاده در محور ایذه به دهدز حدفاصل تونل‌های کارون سه مواجه شدیم.
وی افزود: این ریزش‌ ها در 2 نقطه به دلیل به وجود آمدن یک آبراه در کوه به صورت متوالی ادامه داشت به همین دلیل نیروهای راهداری پس از دریافت گزارش تا بامداد چهارشنبه در این محل مستقر شدند و پس از ریزش سنگ نسبت به پاکسازی مسیر اقدام می ‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای دهدز تصریح کرد: هم اکنون این مشکل برطرف شده و تردد در این محور اصلی خروجی استان خوزستان به سمت چهارمحال و بختیاری در جریان است.
بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در قسمت کوهستانی و شرق خوزستان واقع شده است.
این بخش با مساحت تقریبی یکهزار و 321 کیلومتر مربع جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر دارد که در سه دهستان دهدز، دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می ‌کنند.
9434/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان چهارمحال و بختیاری راهداری و حمل و نقل جاده سیل دهدز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۳۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود