Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

طرفداری - دنیلو مدافع کناری سیتیزن ها، در گفت و گویی اعلام کرد امیدوار است فینال لیگ قهرمانان اروپا، بین منچسترسیتی و باشگاه سابقش پورتو برگزار شود. مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اورپا در ماه آوریل برگزار خواهد شد و هر دو تیم اگر می خواهند در فینال این تورنومنت در تاریخ 1 ژوئن مقابل هم قرار بگیرند باید مسیر سختی را تا رسیدن به ورزشگاه واندا متروپولیتانو طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی باید در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها مقابل تاتنهام قرار بگیرد  و بدون شک بازی سختی را تجربه خواهد کرد چرا که بازی رفت در ورزشگاه جدید تاتنهامی ها برگزار خواهد شد. سیتیزن ها در صورتی که از سد تاتنهام عبور کنند، در مرحله نیم نهایی این رقابت ها مقابل برنده بازی یوونتوس و آژاکس قرار خواهند گرفت. پورتو اما، برای رسیدن به فینال مسیر سخت تری را پیش رو دارد. آن ها باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف رقیب منچسترسیتی در راه قهرمانی لیگ برتر، یعنی لیورپول بروند و در صورت عبور از این تیم در مرحله نیمه نهایی با برنده بازی منچستریونایتد و بارسلونا، رو به رو خواهند شد.

به گزارش ManchesterEveningNews، با این تفاسیر، دنیلو امیدورای خود را برای بازی در فینال با تیم سابقش حفظ خواهد کرد. دنیلو در مصاحبه با Ojogo، در مورد احتمال اینکه فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و پورتو برگزار شود، صحبت کرد. او گفت:

من امیدوار هستم. این موضوع بسیار خاص خواهد بود. من بازیکن منچسترسیتی هستم، من بابت حضور در لیگ برتر و بازی کردن در این تیم فوق العاده، خوشحال هستم. ما در موقعیت فوق العاده ای قرار داریم، در همه رقابت ها حضور داریم و از قهرمانی دوباره در این رقابت ها، خوشحال خواهم شد، اما این موضوع بسیار خاص خواهد بود. 

پورتو اولین باشگاه اروپایی دنیلو بعد از خروج از سانتوس بوده است. او پس از حضور به مدت سه و نیم فصل در این تیم، در سال 2015 به رئال مادرید پیوست. این بازیکن برزیلی از دوران موفق خود در پورتو لذت برده است و با این تیم دو بار قهرمانی در لیگ پرتغال را تجربه کرده است و هنوز به عنوان یکی از طرفدران پرشور این تیم محسوب می شود. این بازیکن 27 ساله در ادامه بیان کرد: 

من با گابریل ژسوس و ادرسون، در مورد این موضوع، صحبت کردم و آن ها نمی توانند درک کنند که من چقدر پورتو را دوست دارم. من به آن ها گفتم: شما آن جا خواهید بود و خواهید دید ( جایگاه برزیلی های تیم) آن ها به خوبی به مسائل نظافتی رسیدگی می کنند و نگهبانان طوری با شما برخورد می کنند که انگار اعضای خانواده اشان هستید. این دلیلی است که برزیلی ها در آن جا احساس خوبی دارند. وقتی که به منچسترسیتی رفتم، به خاطر پوشیدن پیراهن آبی خوشحال شدم. من خودم را می شناسم و امیدوارم هر دو تیم موفق شوند و در فینال با هم رو به رو شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟

مسئول جام حذفی گفت: در صورتیکه یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.

امیرحسین روشنک در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد  ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند  باید فینال  در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان  و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت ها مشخص می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • فینال جام حذفی در کدام استان برگزار می شود؟
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم