Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمصطفی هاشمی‌طبا»، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی، درباره اقداماتی که منجر به بهتر شدن و پیشرفت کشور می شود، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: خیلی از مسائل داخلی ما تحت‌الشعاع مسائل خارجی و بین‌المللی است. باید ببینیم فرض‌مان چیست. به عنوان مثال باید فرض کنیم fatf تصویب می‌شود یا خیر. از نظر من در حال حاضر همه چیز مبهم است و نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما باید فرض را بر مسئله‌ای قرار دهیم و بر اساس آن اقداماتی را انجام دهیم. ما نمی‌دانیم با اروپا و fatf چه کار خواهیم کرد. من احساس می‌کنم در حال حاضر در یک محیط غبارآلود حرکت می‌کنیم.

هاشمی‌طبا درخصوص مهم‌ترین اتفاق سیاسی سال 97 بیان کرد: یک نوع مقابله اروپا و آمریکا به خاطر ما و همچنین پیروزی که بر داعش در سوریه و عراق اتفاق افتاد، از نظر ما و هم از نظر بین‌المللی اتفاق مهمی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوروز 98 سیدمصطفی هاشمی طبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه