Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:37:20 GMT

اقامت مسافران نوروزی در مازندران از ۱۳ میلیون نفر شب گذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۷۰۳۵

اقامت مسافران نوروزی در مازندران از ۱۳ میلیون نفر شب گذشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه پیش ازظهر دوشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان شمار مسافران مقیم نوروزی در استان را از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۱ فروردین ماه ۱۳ میلیون و ۳۱۵ هزار نفر شب اعلام کرد.

وی با بیان اینکه اجرای کنسرت‌های نوروزی یکشنبه شب و دوشنبه شب در استان تعطیل بوده است گفت: تاکنون ۸۰ کنسرت در استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درآمد ناشی از کنسرت‌های موسیقی را پنج میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: تا ۱۱ فروردین ماه سال جاری مازندران همچنان به عنوان استان برتر در زمینه جذب مسافران نوروزی بوده است.

فرزانه با اظهار اینکه بیش از ۱۰ میلیون و ۸۹۹ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی استان بازدید کرده اند گفت: تعداد بازدیدهای نظارتی کارشناسان پنج هزار و ۴۱۴ مورد و تعداد تذکر و اخطار به تأسیسات گردشگری ۱۵۷ مورد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ادامه داد: تعداد بازدید کنندگان از ۱۹ سایت موزه ۱۴۰ هزار و ۸۰۳ گردشگر داخلی و ۵۱۹ گردشگر خارجی بوده است.

وی با اشاره به آغاز موج سوم سفرهای نوروزی از روز گذشته تصریح کرد: وضعیت هوای نوروزی استان مطبوع و بهاری است و مازندران هنوز ظرفیت‌های اقامتی ناشناخته و ثبت نشده دارد.

وی با اشاره به ظرفیت ۲۰ هزار نفری خانه مسافرها خواستار شناسایی ظرفیت‌ها برای ارتقای اسکان مسافران در استان شد.

کد خبر 4579673

منبع: مهر

کلیدواژه: مسافران نوروزی اداره کل میراث فرهنگی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی