Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان امداد و نجات کشور گفت: به علت تاریک شدن هوا تنها می‌توان از طریق بالگردهای شب‌پرواز ارتش جمهوری اسلامی حادثه‌دیدگان سیلاب پلدختر را نجات داد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، شاهین فتحی در جلسه با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهار داشت: 11 شهرستان لرستان دچار آسیب‌دیدگی شدید شده و راه ارتباطی شهرستان‌های کوهدشت، پل‌دختر، رومشکان و معمولان قطع‌شده که در اولویت اول امدادرسانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل روان بودن سیلاب‌ها احتمال تخریب منازل بالاتر رفته به‌طوری‌که ورودی شهرها شدت بیشتری را در برمی‌گیرد، همچنین تعدادی از مردم شهرستان پل‌دختر از شدت سیلاب به پشت‌بام خانه‌هایشان پناه برده‌اند که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را به‌جای امن انتقال دهیم.

سیلاب شهر پلدختر را از دسترس خارج کرد؛ هیچ خبری از حال روز مردم نیستانفجار بخشی از دژ شهید باکری توسط سپاه برای خروج سیلاب به سمت هورالعظیم + فیلمآب‌گرفتگی معابر و سیلاب در خیابان‌های سنندج به روایت تصویر

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور عنوان کرد: به علت تاریک شدن هوا تنها می‌توان از طریق بالگردهای شب‌پرواز ارتش جمهوری اسلامی ایران بتوانیم حادثه‌دیدگانی را که از سیلاب به پشت‌بام‌ها پناه برده‌اند را نجات دهیم.

وی تصریح کرد: مردم پل‌دختر و معمولان نیاز به کمک‌های اولیه ازجمله آب، معدنی، نان، چادر و اسکان دارند که به علت شرایط جوی نامناسب امکان پرواز چرخ‌بال نیز وجود ندارد.

فتحی گفت: کلیه کمک‌های امدادی ازجمله آب‌معدنی، نان، چادر، پتو، موکت، پک مواد غذایی بارگیری شده و آماده حرکت از طریق بالگرد به سمت شهرستان پل‌دختر است.

انتهای پیام/

R41450/P4001/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد