Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@12:38:50 GMT

شاسی‌ بلند برقی لوسید موتورز در دستور تولید +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۲۳۷۷

شاسی‌ بلند برقی لوسید موتورز در دستور تولید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شرکت فناوری نوپا مستقر در کالیفرنیا موسوم به «آتیوا» نام خود را به «لوسید موتورز» تغییر داد.

این شرکت در سال ۲۰۰۷ توسط کارکنان سابق تسلا و اوراکل تاسیس شد. این شرکت اذعان می‎کرده که اولین خودروی تولیدی‌اش را با هدف رقابت با تسلا مدل S تولید خواهد کرد.

حدود دو سال و نیم از معرفی اولین سدان لوکس الکتریکی شرکت لوسید می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال بنظر می‎رسد که این شرکت برنامه تولید یک SUV کاملا جدید الکتریکی را در سر می‌پروراند.

مدیر این شرکت در یک نشست خبری گفته ما برنامه‌های زیادی برای گسترش محصولاتمان در آینده نزدیک داریم. تا پایان امسال نیز ممکن است یه محصول جدید معرفی کنیم.

ظاهرا تاخیر پروژه تولید محصولات شرکت لوسید در به مدت دو سال به دلیل نبود بودجه و سرمایه‎گذار مناسب اتفاق افتاده است.

حال در سال ۲۰۱۸ سرمایه‌گذاران تصمیم به تخصیص بودجه به این شرکت نو پا گرفته‌اند. این سرمایه گذاری از سوی شرکت سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی انجام شده است.

مبلغ سرمایه‌گذاری حدود ۱ میلیارد دلار است تا شرکت لوسید با دست باز به توسعه و پیشرفت تکنولوژی خودرو‌های خود ادامه دهد.

ظاهرا این شرکت در سال‌های گذشته با کمترین بودجه به پیشرفت‌های زیادی در تکنولوژی ساخت خودرو‌های برقی رسیده و همین موضوع سرمایه‌گذاران را جذب این شرکت کرده است.

مدیر این شرکت در این نشست خبری افزود: مهندسین و دانشمندان ما این قابلیت را از خود نشان داده‌اند که در سال‌های که بودجه محدودی داشتیم تنها در مدت چند ماه به پیشرفت‌های بسیاری در زمینه تکنولوژی‌هایمان دست پیدا کنند.

اولین محصول این شرکت قرار است سال ۲۰۲۰ با به‌روز‌ترین تکنولوژی ارائه شود و با قیمت حدودی ۱۰۰ هزار دلار، می‌توان موفقیت زیادی را در برابر رقبای خود کسب کند.

با توجه به تخصیص سرمایه عظیم به این شرکت نو‌پا امکان تحت تاثیر قرار دادن رقبای قدری همچون تسلا توسط این شرکت دور از انتظار نیست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن اظهار خرسندی از همزمانی جشن ۳۴ سالگی شرکت با آغاز مدیریت وی، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری‌ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت یکصد هزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت: این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

جعفری گفت: همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به برترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند. چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد.

وی افزود: هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک معظّم مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند