Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب دهقانکار درباره آغاز زمان ثبت‌نام برای دریافت بن خرید کتاب گفت: ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین ماه) آغاز خواهد شد و تا پایان روزشنبه (۲۴ فروردین ماه) به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

دهقانکار از افزایش ۵۰ درصدی یارانه خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت امور فرهنگی، مساعدت وزیر محترم و پی‌گیری‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه خرید کتاب ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۹۰ هزار تومان است و ۶۰ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش دولت دوازدهم در حمایت از کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: افزایش ۵۰ درصدی یارانه خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

دانشجویان و طلاب می‌توانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت TIBF.IR مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید