Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@02:05:10 GMT

جسد یک زن در باغ دفن شده بود؟ / فقط یک مرد رازش را می دانست!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۹۱۳۸

رکنا: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از صلح و سازش در پرونده قتل پس از ۶ سال با تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف برخوار خبرداد.

به گزارش رکنا، رستگاری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان گفت: اعضای شعبه صلحی شورا‌های حل اختلاف شهرستان برخوار موفق شدند پرونده قتلی را پس از ۶ سال با گذشت اولیای دم مختومه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر افزود: مرد جوانی که ۶ سال پیش همسر خود را به دلایل شخصی و خانوادگی به قتل می‌رساند و در باغ دفن می‌کند پس از گذشت دو سال از حادثه با شناسایی جسد توسط نیروی انتظامی دچار عذاب وجدان می‌شود و به انجام قتل اعتراف می‌کند.

رستگاری ادامه داد: پرونده از دادسرا به شعبه صلحی شورای حل اختلاف برخوار ارجاع می‌شود که اعضای و کارکنان خدوم و زحمتکش شورای حل اختلاف پس از گذشت ۳۵ روز تلاش و تشکیل جلسه با قاتل و اولیای دم هفته گذشته موفق شدند که رضایت اولیای دم را جلب کنند و پرونده کیفری قتل با صلح و سازش مختومه و قاتل پس از ۶ سال از زندان آزاد شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: اعضای شعبه صلحی برخوار با تشکیل جلسات متعدد و تلاش فراوان موجبات آزادی قاتل را پس از تحمل ۶ سال حبس فراهم کردند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان همچنین گفت: خانواده مقتول با اقدام انسان دوستانه علاوه بر عفو قاتل زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار را در جامعه فراهم می‌کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان اصفهان قضایی کشت همسرش اصفهانی عکس سیل فیلم وحشتناک جوان لرستان قربانی مشهور نیروی انتظامی خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود