Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در ابتدای این جلسه مدیران حوزه های مختلف، گزارشی از وضعیت شعب و باجه های بانک در مناطق درگیر سیل ارائه و نحوه عملکرد مدیران استان ها در برخورد با این بحران مورد بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش: اقدامات و راهکارهای لازم برای استان خوزستان درنظر گرفته شده و به مدیریت شعب استان اعلام گردید تا درخصوص احتمال آبگرفتگی در موج بعدی بارش ها، آمادگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر گردید مدیران استان ها، طرح های صندوق توسعه ملی و سایر طرح ها که از پست بانک ایران تسهیلات دریافت کرده و در این بارش ها دچار آسیب شده اند را بررسی و وضعیت طرح های مذکور را جهت اتخاذ تصمیم اعلام نمایند.

گفتنی است: مقرر شد دو دستگاه خودپراز سیار بانک نیز جهت ارائه خدمات بانکی به هموطنان در منطقه پلدختر مستقر شود.



true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اصغر بالسینی با بیان اینکه سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند، اظهار داشت: همگی این سکه‌ها از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است، گفت: عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است، بیان کرد: دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد