Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:18:29 GMT

بیماران در مناطق سیل زده با ارائه کد ملی بستری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۰۰۹

بیماران در مناطق سیل زده با ارائه کد ملی بستری می‌شوند

تهران- ایرنا- معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: خرید خدمات بیمه سلامت از طریق دفترچه درمانی انجام می‌شود، اما به دلیل شرایط مناطق سیل زده، بستری بیماران و درمان آنها با ارائه کد ملی قابل انجام است.

به گزارش ایرنا از سازمان بیمه سلامت، سید مرتضی ادیانی روز شنبه درباره خدمات بیمه سلامت به مردم مناطق سیل زده افزود: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت برای مراجعه به مراکز درمانی سرپایی می‌توانند با حضور در دفاتر پیشخوان و ارائه کد ملی، دفترچه‌های درمانی خود را دریافت و به مراکز طرف قرارداد ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: برای دریافت دارو، به ویژه داروهای بیماران خاص این سازمان تا زمان دسترسی به اینترنت می‌توان از طریق نوشتن مشخصات هویتی، آدرس و تلفن بیماران در پشت نسخ درمانی بیمه شدگان و تایید نسخه به صورت دستی، داروها را در اختیار این بیماران قرار داد.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: حوادث غیرمترقبه در تعهد بیمه‌های پایه نیست، اما در مناطق سیل زده تلاش می‌شود خدمات قابل توجهی ارائه شود.
ادیانی گفت: کاربران دفاتر پیشخوان نیز باید دقت کافی را در خصوص تعیین موقعیت جغرافیایی مناطق سیل زده به عمل آورده و مبنا، موقعیت جغرافیایی قبلی ثبت شده در سامانه است.
اجتمام*9482*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه سلامت سيل ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم