Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌‌گوید اگر تیمش نتواند دربی موسوم به درکلاسیکر را نبرد، شایسته کسب قهرمانی در فصل جاری بوندس‌لیگا نیست. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  در آستانه مصاف امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا، اولی هوینس رئیس باواریایی‌ها می‌گوید که تیمش محکوم به بردن این بازی است تا قهرمانی شایسته برای بوندس‌لیگا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ در هفته بیست‌و‌هشتم بوندس‌لیگا، از ساعت 21 به وقت تهران میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود و در حالی به مصاف رقیب دیرینه‌اش می‌رود که در حال حاضر با 2 امتیاز کمتر از این تیم در رده دوم جدول قرار دارد.

اولی هوینس با اشاره به باخت 3 بر 2 بایرن مونیخ در نیم فصل نخست، گفت: ما باید این بازی را ببریم. هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. اگر بازی امشب را نبریم، من باز هم دوست دارم که قهرمان شویم هرچند که استحقاق آن را نخواهیم داشت.

فوتبال جهان| افنبرگ: از پولی که بایرن مونیخ برای خرید لوکاس هرناندس پرداخت، دل‌پیچه می‌گیرم!

رئیس باواریایی‌ها افزود: برای این بازی هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست. ما به هر حال باید با تمام توان‌مان مقابل دورتموند بازی کنیم. تیم ما باید با کسب پیروزی مقابل دورتموند نشان دهد که می‌خواهد قهرمان لیگ شود.

بایرن مونیخ امشب در حالی به مصاف دورتموند می‌رود که در آخرین بازی‌اش در بوندس‌لیگا مقابل فرایبورگ به تساوی یک بر یک رضایت داد و پس از آن در جام حذفی هم مقابل حریف دسته دومی‌اش تیم هایندهایم در حالی که 10 نفره شده بود با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!