Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محمودی، گفت: از (۲۵ اسفند) ۹۷ تا (۱۶فروردین) امسال قریب از ۳۰ هزار نفر مسافر از وسایل حمل ونقل عمومی در جنوب کرمان از جمله اتوبوس، مینی بوس، سواری برای مسافرت استفاده کرده اند.

« مجتبی محمودی» معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب  کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: ۲۹ هزار و ۹۰۴ هزار مسافر در ایام نوروز از وسایل حمل ونقل عمومی در جنوب کرمان استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی محمودی، اضافه کرد: از (۲۵ اسفند) 97 تا (16فروردین) امسال قریب از ۳۰ هزار نفر مسافر از وسایل حمل ونقل عمومی در جنوب کرمان از جمله اتوبوس، مینی بوس، سواری برای مسافرت استفاده کرده اند.

معاون حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با ۳۳ شرکت حمل ونقل مسافر در جنوب کرمان زمینه مناسبی برای خدمات به مسافران نوروزی به وجود آمده است.

وی، بیان داشت: ظرفیت موجود برای جابجایی مسافران نوروزی در جنوب کرمان به مقصد کرمان، تهران و بندرعباس ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۴۰۰ دستگاه سواری عمومی است که ۱۸ هزار نفر  مسافر در هفته اول تعطیلات نوروزی با استفاده از این ناوگان جابجا شده اند.

محمودی، اظهار کرد: با توجه به راه اندازی خط مستقیم مشهد، اصفهان و تهران از مبدأ جنوب کرمان در اواخر سال گذشته، میزان استفاده مسافران از حمل و نقل عمومی و اتوبوس ها   ۳۷ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، با بیان این مطلب که این ناوگان عمومی با نظارت کامل حوزه حمل و نقل این اداره کل فعالیت می‌کنند، از نصب و راه اندازی سامانه سپهتن (سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان) بر روی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: با نصب این سامانه کلیه حرکات راننده در طول مدت حرکت از مبدا تا مقصد رصد و ثبت می شود که کمک قابل توجهی در کاهش حوادث ناوگان عمومی  می کند.

وی، ابراز داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی کارشناسان حمل ونقل با حضور در شرکت‌های حمل ونقل مسافر ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی مشکلات موجود را کتبا به مدیران عامل شرکت‌ها تذکر و موارد تخلف را به کمیسون تخلفات ارجاع داده اند.

محمودی، با اشاره به این مطلب که همچنان اقبال عمومی و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب کرمان رشد خوبی را دارد، گفت: افرادی که تمایل به سرمایه گذاری و فعال کردن شرکت‌های حمل و نقل دارند، از آنها حمایت ویژه می کنیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب  کرمان از مردم و مسافران خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف  در حوزه حمل و نقل موارد را به شماره ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ اطلاع دهند تا با حضور کارشناسان حوزه حمل ونقل به موارد تخلفی رسیدگی شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب سیل لرستان لرستان خبرگزاری شبستان خوزستان ارتش سیل خوزستان مناطق سیل زده ناوگان حمل ونقل عمومی مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل