Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح امروز ( 20 فروردین ) ستاد ساماندهی امور جوانان سیستان و بلوچستان به ریاست علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان ، تعدادی از دبیران سمنهای جوانان استان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته تعداد 103 سازمان مردم نهاد توسط این اداره کل ایجاد شده که این نشان از مشارکت خوب جوانان در امور جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادهم کرد به برخی از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته جوان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره استانی نشاط و امید در طول هفته جوان با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با جوانان،  برگزاری نشست استاندار و فرمانداران و دیگر مدیران استان با جوانان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون آزاد در مراکز آموزشگاه‌ها و دانشگاهی از جمله این برنامه‌ها است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در جمع بندی این جلسه اظهار داشت : جلسه ستاد جوانان یکی از مهمترین جلسات استان است و مدیران کل باید توجه ویژه ای به این جلسه داشته باشند و با هدف و برنامه در این جلسه حضور یابند.

علی زینی وند افزود : تمامی دستگاه ها جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته جوان باید همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: شایسته سالاری و جوان گرایی مهمترین هدف دولت و مقام معظم رهبری است و ما هم به آن توجه ویژه ای داریم و مدیران باید با اعتماد به جوانان فضا را برای کار کردن آنها آماده کنند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان جامعه مدیرکل ورزش و جوانان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند