Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی در حالی امروز (چهارشنبه) نشست جامع کمیته مرکزی حزب حاکم را برگزار می‌کند که روز سه شنبه رهبری این کشور نشستی را با هدف بررسی راه‌هایی به منظور دستیابی به پیشرفت با توجه به وضعیت متشنج کنونی برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نشست جامع امروز در پی دومین دیدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در هانوی، ویتنام برگزار می‌شود که در آن دو طرف نتوانستند به توافقاتی در جهت خلع سلاح اتمی کره شمالی یا لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه پیونگ یانگ دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد، مقام‌های حزب حاکم قرار است برای بررسی و تصمیم‌گیری درباره جهت‌یابی‌های جدید و راه‌هایی براساس اوضاع متشنج کنونی نشست جامع برگزار کنند.

در نشست اداره سیاسی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره شمالی که روز سه شنبه برگزار شد، کیم جونگ اون به مقام‌های این کشور گفت که باید مسؤولانه‌تر عمل کرده تا استراتژی وی را در مواجهه با فشارهای بین‌المللی اجرایی کنند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین اعلام کرد: رهبری کره شمالی بر ضرورت حضور مقام‌های برجسته برای نشان دادن کامل حس مسؤولیت پذیری و خلاقیت و روح انقلابی، اعتماد به نفس و استعداد در نگرش تاکید کرد.

در نشست جامع کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی که سال گذشته میلادی برگزار شد، رهبری این کشور "خط جدید استراتژیک" برای تمرکز بر پیشرفت اقتصادی و بهبود زندگی مردم این کشور به جای دو رویکرد پیشین توسعه اقتصادی و تسلیحات اتمی تعیین کرد.

این نشست در پی سفر مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی به واشنگتن برای دیدار با ترامپ انجام گرفته؛ مون جائه این قصد دارد تا راهی برای مذاکره دیگر میان رهبران کره شمالی و آمریکا بیابد.

همچنین با وجود شکست نشست هانوی، رهبری کره شمالی در هفته‌های اخیر بر توسعه و پیشرفت اقتصادی این کشور ادامه داده است به طوری که در هفته گذشته، رسانه‌های رسمی این کشور تصاویر و گزارش‌هایی را منتشر کردند که نشان می‌داد رهبری کره شمالی از دست کم چهار پروژه اقتصادی بازدید کرده است.

در عین حال پارلمان کره شمالی که فرمایشی نیز است، قرار است روز پنجشنبه جلسه‌ای تشکیل دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار بر منطقه، تا اواسط هفته در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام، پایدار و بدون بارش خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در طی این مدت از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده، با توجه به شرایط فصلی و گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در برخی نواحی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۰ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6089611

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد