Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:14:02 GMT

امدادگران هلال احمر سمنان یاری‌گر اهالی کالپوش هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۶۰۵۷

امدادگران هلال احمر سمنان یاری‌گر اهالی کالپوش هستند

حسن شکراللهی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هلال احمر از یک ماه گذشته تاکنون به تعدادی از اهالی روستای حسین آباد کالپوش که واحدهای مسکونی آنان به دلیل رانش زمین تخریب شده بود امدادرسانی کرد.
وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته سه دستگاه آمبولانس ، 2 خودور سبک کمک دار، یک دستگاه خودرو سنگین کمک دار، 21 تخته پتو و 10 تخته موکت به منطقه حسین آباد کالپوش از سوی جمعیت هلال احمر استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، رانش زمین در بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان باعث آسیب به زیرساخت ها و تخلیه خانه ها به منظور حفظ جان شهروندان شد.
بخش کوهستانی کالپوش میامی به مرکزیت روستای رضوان شامل 12 روستا است که دست کم 20 هزار نفر جمعیت دارد.

** اعزام تجهیزات و نیروی امدادی به مناطق سیل زده کشور
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در روزهای گذشته این جمعیت چهار نیروی عملیاتی امدادگر، 2 خودرو کمک دار سنگین، 293 چادر امدادی، 100 تخته پتو به منطقه سیل زده استان لرستان اعزام و ارسال کرده است.
شکراللهی ادامه داد: همچنین هلال احمر استان سمنان 31 نیروی عملیاتی، سه خودرو کمک دار سبک و یک دستگاه خودرو مینی بوس برای جا به جایی هموطنان به منطقه سیل زده آق قلا در استان گلستان اعزام و ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت علال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: این جمعیت برای استان سیل زده خوزستان هم سه نیروی امدادی، 2 هزار و 500 تخته پتو و 400 چادر اعزام و ارسال کرد.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران که از 26 اسفند 97 در کشور آغاز شد سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور شد، استان های لرستان، گلستان و خوزستان بیشترین آسیب ها را از سیلاب ها داشتند.
شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی می توانند با شماره 112 مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.
7339/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان زمین هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • نذر خدمت هلال احمری ها در کالپوش
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار