Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@07:18:03 GMT

افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۸۰۱۵

به گزارش جهان نيوز، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست و مقامات ارشد وزارت کشور، امورخارجه، نیرو، راه و شهرسازی و شهرداری تهران، ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۴ فروردین ماه در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، در سالی که به نام حمایت از تولید ملی مزین گشته است با هدف معرفی اهمیت و جایگاه موضوع محیط زیست و توسعه پایدار در تداوم و رونق تولید با حضور مجموعه های تولیدی-صنعتی و خدماتی، مراکز عالی -آموزشی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان، استارت اپ ها، مجموعه های فرهنگی و گردشگری، سازمان های مردم نهاد و نمایندگان برخی کشورهای خارجی به مدت ۴ روز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیش از 600 شرکت و نهاد در قالب 7 سالن در این نمایشگاه حضور دارند. در عین حال هر سالن به یک موضوع خاص اختصاص یافته و نهادها و شرکتهای مرتبط با آن موضوع در سالن حضور خواهند یافت.

رد پای آب، حیات وحش و تنوع زیستی، جنگل، سرزمین پایدار، هوای پاک، انرژی پاک و رد پای کربن و زمین پاک، شهر پایدار و جوامع پایدار از جمله موضوعاتی است که هر یک در سالن‌های مجزا موضوعات مختلفی را برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

اختتامیه نمایشگاه نیز عصر روز سه شنبه 27 فروردین همراه با رونمائی از آهنگی با مضمون محیط زیستی با اجرای علیرضا افتخاری برگزار خواهد شد. تقدیر از فعالان محیط زیست، محیطبانان فعال، صنایع سبز و غرفه های برتر از دیگر برنامه‌های در مراسم اختتامیه است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از تاریخ ۲۴ فرودین ماه سال ۱۳۹۸ به‌مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در فضایی به مساحتی بیش از 10 هزار متر برگزار می‌شود.

منبع:افکار نیوز
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ ماه نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی، نگارگری، خوشنویسی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به مناسبت بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی، شاعر نامدار ایرانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد، بیش از ۱۸۰ اثر ارائه شده است.



محمدخراسانی‌زاده مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی، محمد زرویی نصرآباد سرپرست مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری و تنی چند از مدیران شهری و اساتید به نام هنری و خوشنویسی در افتتاحیه شرکت کرده و نظاره‌گر آثار بی‌بدیل هنری در ستایش استاد سخن سعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)