Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:42:41 GMT

رقابت دوچرخه سواری قهرمانی خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۸۶۲۹

رقابت دوچرخه سواری قهرمانی خراسان رضوی برگزار شد

مجید روحپرور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب 50 دوچرخه سوار و در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان مسافت 15 کیلومتر را رکاب زدند.
وی ادامه داد: در پایان رقابت امروز در رده سنی بزرگسالان علیرضا جباری، جواد صفدری وعلی سالار به ترتیب نخست تا سوم شدند.
در رده سنی جوانان هم بهنام چیتگر به مقام نخست دست یافت و رضا میر یزدی و حسن سرابی در جایگاههای دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در رده سنی نوجوانان نیز امین تیموری بر سکوی نخست ایستاد و حسن دهقان و مهدیار حیدرزاده رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
وی افزود: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان رشته کراس کانتری قهرمانی خراسان رضوی با همکاری هیات استانی دوچرخه سواری و شهرداری منطقه 9 مشهد برگزار شد. در این چارچوب به نفر نخست مسابقات 2میلیون ریال، نفر دوم یک میلیون و 500 ریال و نفر سوم یک میلیون ریال جایزه نقدی و نیز کاپ قهرمانی اهدا شد.
250 دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی ورزش این رشته ورزشی را پیگیری می کنند. 70 نفر از این تعداد را دوچرخ سواران زن تشکیل می دهند.
7507/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خراسان رضوی دوچرخه سواری شهرداری کوهستان مسابقات دوچرخه سواری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان