Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از عجز و ناتوانی این کشور در مقابل انقلاب، ملت و سپاه دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با محکوم کردن حرکت نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اقدام خصمانه آمریکا در ایام گرامیداشت روز پاسدار نشان دهنده درماندگی و عجز این کشور در مقابل نهاد مردمی سپاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در داخل و خارج از کشور یاریگر مستضعفان بوده که این امر همچون سدی محکم در مقابل زیاده خواهی دشمنان و از بین رفتن نقشه های شومشان بوده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ملت ایران با حمایت گسترده خود در همان لحظه اول این نقشه خبیثانه آمریکا را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محامی با بیان اینکه همه ما افتخار می کنیم پاسدار هستیم افزود: سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی همواره در مقابل دشمنان انقلاب ایستاده و خاری در چشم بدخواهان نظام و کشور بوده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: سپاه یکی از ارکان مهم انقلاب است و در دل آحاد ملت و جهان قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نگاه انقلابی و ولایی، از خود گذشتگی، تعهد دینی و انگیزه بالا برای خدمت رسانی را از جمله ویژگی های سپاه پاسداران عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: سپاه با حضور در عرصه های دفاعی، نظامی، اقتصادی و سازندگی همواره پیش قدم بوده و از خدمات و تلاش این نهاد مردمی که باعث خیر و برکت در کشور شده تشکر و قدردانی می‌کنیم.
امام جمعه زاهدان همچنین به نزدیک شدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و اظهار داشت: جوان با داشتن سه خصوصیت انرژی، امید و ابتکار می تواند نقش مهم و تاثیر گذار در پیشرفت جامعه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین به ماه شعبان و فضیلت های این ماه بزرگ اشاره کرد و گفت: یکی از فضیلت ها بزرگ این ماه خواندن مناجات شعبانیه است که با خواندن دعا و نجوا با خالق یکتا می توانیم بر بسیاری از مشکلات فائق آییم.
9914 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه حمايت از سپاه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان

 مهدی زنگنه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همزمان با آغاز هفته ایمن سازی، مرحله اول واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان گروه‌ سنی ۲ ماهه در تمامی مناطق شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شروع شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: این واکسن به شکل تزریقی است و در گام بعدی کودکان گروه های سنی 4 و 12 ماهگی نیز، همزمان با سایر واکسن های همان گروه سنی واکسینه  خواهند شد.

به گفته دکتر زنگنه، پنومونی پنوموکوکی یکی از شایع ترین علل عفونت های تنفسی و مرگ و میر کودکان زیر5 سال در سراسر جهان به شمار می رود که پیشگیری از آن با واکسیناسیون امکان پذیر است.

وی گفت: به عبارتی باکتری پنوموکوک موجب بیماری هایی مثل سینوزیت، مننژیت، عفونت گوش میانی، پنومونی و عفونت خون شده و ممکن است منجر به بستری شدن کودک در بیمارستان، ایجاد عوارض و یا مرگ وی شود.

 زنگنه افزود: فاز اول این واکسن ها توسط  وزارت بهداشت تهیه و تحویل واحدهای بهداشتی شده است، از هم استانی های عزیزی که کودک در سن 2ماهگی دارند درخواست می شود با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت، نسبت به واکسیناسیون بهنگام آنها اقدام نمایند.

وی در پایان افزود: امیدواریم به زودی شاهد اضافه شدن واکسن روتاویروس نیز به سبد واکسیناسیون کشور باشیم.

گفتنی است:در حال حاضر کودکان در کشور ما بر علیه بیماری های از جمله سل، فلج اطفال، دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، سرخک، سرخجه، اوریون، هپاتیت B، هموفیلوس آنفلوانزا و پنوموکوک واکسینه می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است