Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري گفت: سيلاب هاي فروردين ماه يک هزار و 10 ميليارد ريال خسارت به جاده ها، پل ها و زيرساخت هاي حمل و نقل جاده اي استان وارد کرد.

احمد جمشيدي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي وقوع سيلاب هاي اخير در استان 800 کيلومتر از راه هاي استان دچار خسارت، رانش، از بين رفتن شانه و خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: همچنين 412 پل کوچک نيز دچار آسيب شد که راهداران براي جبران اين خسارت ها بصورت شبانه روزي در حال تلاش هستند.
جمشيدي تصريح کرد: بيشترين ميزان خسارت به راه هاي استان به ترتيب در شهرستانهاي کوهرنگ، لردگان، اردل، فارسان، کيار و شهرکرد بوده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري از ريزش برداري يک هزار مقطع در استان خبر داد و گفت: در حين بارش هاي سيل آسا در استان 20 کيلومتر پاکسازي بهمن، 32 کيلومتر اصلاح نشست محورها، 83 مورد کمک به رفع آبگرفتگي شهرها و روستاها و امدادرساني به يک هزار و 200 خودروي گرفتار در محورهاي مواصلاتي استان انجام گرفت.
جمشيدي خاطر نشان کرد: هم اينک نيز سه اکيپ راهداري چهارمحال و بختياري در مناطق سيلزده استان لرستان مشغول امدادرساني و خدمات رساني هستند.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري در موج هاي سه گانه بارشي فروردين ماه امسال به دليل وقوع سيلاب 6 هزار ميليارد ريال خسارت ديد.
7363/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان