Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای بهاباد گفت‌: جاده آسفیچ به راور به دلیل طغیان رودخانه فعلا مسدود است و جاده بهاباد به همیجان هم بر اثر ریزش کوه در برخی نقاط با محدودیت‌ها و مسدودی روبرو است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

مظاهر تیموری پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بهاباد اظهار داشت: جاده آسفیچ به راور به دلیل طغیان رودخانه فعلا مسدود است و جاده بهاباد به همیجان هم بر اثر ریزش کوه در برخی نقاط سبب مسدود شدن جاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سیل درهمه رودخانه‌ها جاری و به سمت بندهای خاکی هدایت می‌شوند بارندگی تا شب ادامه خواهد داشت و میزان بارش تا ساعت 12 ظهر 18 میلیمتر گزارش شده است.

اسکان 13 هزار نفر از سیل زدگان در کانون‌های مساجد«لباس همدلی» برنامه خانه تئاتر برای هموطنان سیل زدهرئیس سازمان بسیج مستضعفین از مناطق سیل‌زده گلستان بازدید کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهاباد ادامه داد: بنا بر انتشار خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر بسته شدن راه ارتباطی بافق ـ بهاباد به اطلاع شهروندان محترم بهاباد می‌رساند مسیر اصلی این محور که از سمت کوشک می‌گذرد باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی عنوان کرد: راهی که مسدود شده، جاده اخصاصی معدن سه چاهون است که یک مسیر فرعی و رفت و آمد مردم بهاباد بیشتر از این مسیر صورت می‌گیرد لذا از رانندگان درخواست می‌شود از مسیر اصلی این محور که از سمت کوشک می‌گذرد تردد نمایند.

تیموری علت مسدود شدن جاده معدنی سه چاهون را سر ریز شدن آب نماهای این مسیر دانست و افزود: تمام تلاش برای بازگشایی و تامین امنیت مسیرها در حال انجام است.

انتهای پیام /ن

R41376/P/S6,76/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، گفت:  محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 

وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد