Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@03:10:32 GMT

رویکرد دولت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۰۵۴۲

رویکرد دولت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است

علی روستمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه افزود: در سال رونق تولید باید با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات فراروی، در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام های اساسی برداشت.
وی با بیان اینکه موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی شهرستان باید با تشکیل کارگروههای ویژه بررسی و شناسایی و برای رفع آن نیز راهکار ارایه شود اظهار داشت: بانک های عامل و دیگر دستگاههای اجرایی باید در سایه تعامل و همکاری از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار تربت حیدریه با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی توسط آمریکا گفـت: آمریکا خود موسس و بنیانگذار گروههای ترویستی در جهان است و این مهم را با حمایت های همه جانبه مالی و تسلیحاتی به اثبات رسانده است.
رستمی با بیان اینکه سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مردمی و برآمده از متن قانون اساسی ، بازوی پرتوان نظام اسلامی و یکی از ارکان اصلی امنیت و اقتدار در کشورمان است بیان کرد: سپاه در طول عمر با برکت خود در برابر زیاده خواهی های سران استکبار و به ویژه آمریکا مقاومت و ایستادگی کرده و علت عصبانیت آمریکا از این نهاد مردمی نیز همین موضوع است.
وی گفـت: پس از قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی توسط آمریکا ، شاهد انسجام و وحدت ملی در داخل کشور هستیم و تمام گروهها ، جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم حمایت همه جانبه خود را از این نهاد اعلام کردند.
فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و به ویژه سیلاب احتمالی گفت: با توجه به اقدام های صورت گرفته شاهد حوادث ناگواری در شهرستان نبوده ایم و این مهم در سایه تلاش شبانه روزی دستگاههای خدمات رسان محقق شده است.
وی ایمن سازی مسیر، استقرار یگان های امداد و نجات، لایروبی کانالها و آزاد سازی حریم و بستر رودخانه ها را از جمله اقدام های صورت گرفته برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و سیلاب های احتمالی در شهرستان عنوان کرد.
رستمی افزود: مردم تربت حیدریه بیش از یک میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان کشور کمک کردند و این حمایت ها تا عادی شدن شرایط زندگی در مناطق سیل زده همچنان نیز ادامه خواهد داشت.
وی همراهی نیروهای سپاه و ارتش برای کمک به سیل زدگان کشور را بی بدیل توصیف کرد و گفـت: این نیروها همراه با دولتمردان تا عادی شدن شرایط زندگی درکنار و همراه مردم سیل زده هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/7079
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امداد و نجات ایجاد اشتغال جهان سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند

معاون اقتصادی استاندار کرمان، گفت: با وجودی که شرکت‌های بزرگ استان را موظف کردیم تا نیازهای خود را داخل استان کرمان تامین کنند اما این کار را نمی‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر حسن‌زاده صبح امروز در جلسه رفع موانع تولید شهرستان زرند، با بیان اینکه به جد پیگیر رفع موانع واحدهای تولیدی در استان هستیم و مهمترین اولویت استان در حوزه اقتصادی است، اظهار داشت: در استان کرمان باید توجه به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط همانند شرکت‌های بزرگ باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان، مصوبه‌ای در استان کرمان تصویب شده که شرکت‌های بزرگ استان را موظف کرده تا نیازهای خود را از واحدهای تولیدی داخل استان تامین کنند، ادامه داد: متاسفانه این فرهنگ هنوز در استان جا نیفتاده و شرکت‌ها خرید خود را از خارج از استان انجام می‌دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به نیاز برخی شرکت‌ها به واگن، بیان کرد: ما در استان کرمان کارخانه واگن‌سازی داری و متاسفانه شرکت‌ها نیاز خود را از داخل استان تهیه نمی‌کنند و تاکنون جلسات متعددی با شرکت‌های بزرگ اقتصادی برگزار شده تا کالاهای خود را از تولید داخل و شرکت‌های کوچک داخل استان تهیه کنند.

وی از برگزاری نمایشگاه‌هایی با حضور صنایع تولیدی غذایی، دانش بنیان، آی تی و قطعات خودروسازی در کرمان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در راستای معرفی ظرفیت‌های استان و توسعه شرکت‌های پایین‌دستی برگزار می‌شود و از سوی دیگر ایجاد صنایع پایین‌دستی نیز توسط شرکت‌های بزرگ لازم است.

حسن‌زاده با اشاره ظرفیت‌های عظیمی که در استان کرمان در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی وجود دارد، بیان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های تولیدی استان دارند و از این ظرفیت باید به صورت ویژه در استان کرمان بهره‌گیری کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت C.I.S برای صادرات محصولات استان تاکید کرد و ادامه داد: تولیدکنندگان در بحث صادرات ریلی از ظرفیت این اتحادیه هم می‌توانند بهره‌گیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه تولید کالاهای صادرات محور مورد تاکید تولیدکنندگان قرار گیرد، بیان کرد: در راستای حمایت از تولید، تولیدکنندگان و صادرات تولیدات استان با وزارت خارجه رایزنی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی هم می‌توانند با رایزنان اقتصادی و سفرا ارتباط برقرار کنند، ادامه داد: مقرر شد دفتر امور خارجه استان در این حوزه فعال‌تر از گذشته عمل کند.

مهدی حسینی‌نژاد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان کرمان مورد توجه مسئولان استان از جمله استاندار است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی و معدنی استان را موظف کردیم تا گردش مالی خود را به داخل استان بیاورند، ادامه داد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای کوچک و متوسط استان، شرکت بزرگ استان موظف شدند تا‌ نیازهایشان را از داخل استان تهیه کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه به صورت موردی هم مشکلات فعالان اقتصادی و واحد‌های صنعتی و معدنی و تولیدی استان در حال پیگیری است، گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان، پیگیری‌های لازم برای حضور فعال تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام شده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است