Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:35:01 GMT

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۲۲۱

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در همدان برگزار می‌شود

حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کامپوند در همدان اظهار داشت: به پیشنهاد همدان و موافقت فدراسیون تیراندازی با کمان اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور در رشته کامپوند تا ۳۱ فرودین ماه در همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: نفراتی که در این اردو حضور دارند در بخش مردان اسماعیل عبادی از قزوین، نیما محبوبی از البرز و محمد صالح پالیزبان از تهران و در بخش بانوان ویدا حلیمیان از خراسان رضوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به برگزاری دوره مربیگری تیراندازی با کمان در همدان گفت: برای نخستین بار کلاس‌های مربیگری بین‌المللی درجه ۲ در رشته تیراندازی با کمان به میزبانی همدان برگزار شد.

یاری بابیان اینکه برای نخستین بار ایران توانست میزبانی برگزاری کلاس‌های مربیگری بین‌المللی درجه ۲ جهانی را از آن خود کند، گفت: این کلاس‌ها به میزبانی همدان از امروز با تدریس پاسکال کلمایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز این دوره از کلاس‌ها بیان کرد: این کلاس‌ها از ۲۶ تا ۳۱ فروردین ماه در همدان برگزار خواهد شد و پس از آن از یکم تا پنجم اردیبهشت‌ماه کلاس‌های مربیگری درجه ۲ به یک ملی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: تمامی مربیان بین‌المللی کشورمان قرار است برای ارتقای سطح خود در این کلاس‌ها شرکت کنند.

کد خبر 4591511

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی تیراندازی با کمان ایران اداره کل ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم روز مریانج که در بازار مبل این شهر برگزار شد، افزود: مریانج به عنوان ورودی همدان در کریدور غرب کشور می‌تواند مرکز خرید و فروش مبل و صادرات به عراق باشد و ارزآوری خوبی را فراهم کند.

او تأکید کرد: استان همدان با چهار هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی زیر کشت سیر رتبه نخست تولید سیر خشک را در کشور به خود اختصاص داده است.

استاندار همدان تصریح کرد: ادارات جهاد کشاورزی و صمت با همکاری اتحادیه تعاونی سیر و موسیر با توجه به ثبت جهانی سیر بر لزوم توجه به این محصول با ارزش و فرآوری و صادرات آن از این شهر اقدام کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورا‌ی اسلامی هم در این مراسم گفت: در سال گذشته، چهاردهم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز مریانج انتخاب شد و آغاز آن با عنوان سال «شهر سبز» بود، اما امسال با نام‌گذاری تولید و مشارکت مردمی، رویکرد رونق اقتصادی دارد و مسئولان در سال آینده این برنامه را به شکل یک همایش بزرگ برگزار کنند.

حمیدرضاحاجی بابایی به جنبه‌های مختلف طرفیت‌های این شهر از جمله میزبانی از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: این از افتخارات مردم این شهر است و هرچه سریع تر مصلای نماز جمعه این شهر باید تکمیل شود، چون پایگاه منطقه‌ای زوار امام حسین(ع) است.

دیگر خبرها

  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است