Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:46:42 GMT

۲۲۰۰ واحد صنفی سیل زده گلستان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۸۶۳۰

۲۲۰۰ واحد صنفی سیل زده گلستان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی اردوی جهادی مسئولان و خیران اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور اظهار کرد: بر اثر وقوع سیل در گلستان خسارات سنگینی به بخش صنعت و واحدهای صنفی گلستان وارد شد.

وی افزود: در این مدت تلاش کردیم با کمک نیروهای خدمات رسان در منطقه مشکلات را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صنعت معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ واحد صنعتی و دو هزار و ۲۰۰ واحد صنفی خسارت دیده در سیل مجدد راه اندازی شده اند، ادامه داد: به جز ۲۰ واحد صنعتی که هنوز آب در آنها کاملاً تخلیه نشده است سایر واحدهای صنعتی و صنفی گلستان مجدد راه اندازی شده و مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: از روز گذشته با تخلیه آب از شهرها و روستاها امدادرسانی وارد مرحله جدیدی شده و دیگر به پخت و توزیع غذای گرم نیاز نداریم و در صدد تامین مایحتاج زندگی سیل زدگان هستیم.

قوانلو بیان کرد: هدف ما این است که همچنان از ابتدا حادثه که اصناف و بازاریان در امدادرسانی در صحنه و پشت صحنه پای کار بودند بررسی از اقدامات انجام شده صورت بگیرد و بتوانیم از این پس در تامین مایحتاج زندگی سیل زدگان گلستان گام برداریم.

کد خبر 4591594

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت گلستان گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست