Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران، هماهنگی دوره‌های آموزشی و تلاش در ارتقاء جایگاه روابط عمومی مجموعه‌های ادارات استان البرز را از الزامات برنامه های پیش رو برشمرد و تاکید کرد: عملکرد خوب روابط‌عمومی‌ها می‌تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، حسین رحمانیان، امروز به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این استان در بازدید از هفتمین جشنواره لاله های کرج اظهار کرد: شاخص‌ترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هماهنگی و همکاری در مسائل مختلف توسعه ای این استان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه با تشکیل شورای روابط عمومی های استان زمینه برای ارتقاء بخش مهم ادارات و دستگاه های اجرایی‌فراهم شده‌است، افزود: چارچوب فعالیت روابط‌عمومی‌دستگاه‌های اجرایی در این شورا تبیین شده و روابط‌عمومی‌ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی در استان و شهرستان ها فعالیت می کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی تصریح کرد: روابط عمومی در حقیقت پل ارتباطی با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام و با نگرش ها و تمایلات و عادت ها و سلایق متفاوت است.

رحمانیان، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران، هماهنگی دوره های آموزشی و تلاش در ارتقاء جایگاه روابط عمومی مجموعه های ادارات استان البرز را از الزامات برنامه های پیش رو برشمرد و تاکید کرد: عملکرد خوب روابط عمومی‌ها می‌تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.

وی با قدردانی از عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج عنوان کرد: فعالیت های مطلوبی از جمله برگزاری روز فرهنگی کرج، برگزاری جشنواره لاله ها، اطلاع رسانی در بارندگی های اخیر توسط شهرداری برگزار شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها با ارتقاء نقش خود به نحو مطلوب می‌توانند دریچه ای نو و تاثیر گذار نسبت به هر دستگاهی در سطح کل بگشایند و در این راستا روابط عمومی شهرداری کرج پیشتاز بوده است.  

رحمانیان از احیا و تقویت شورای اطلاع‌رسانی دولت در استانداری البرز خبر داد و گفت: مدتی است در این زمینه حرکت‌هایی شروع شده است که نیازمند همراهی و همکاری تمام مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادها هستیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان البرز امور بین الملل روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل شاخص 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود