Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تربت حيدريه - ايرنا - مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تربت حيدريه گفت: پارسال به علت استقبال مردم از گاز طبيعي به عنوان سوخت پاک و ارزان، مصرف بيش از 95 ميليون و 600 هزار ليتر بنزين در اين شهرستان صرفه جويي شد.

جواد بلندي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه مصرف گاز `سي ان جي` در سال گذشته در مقايسه با سال قبل آن چهار درصد رشد داشت افزود: پارسال روزانه 262 هزار مترمکعب گاز `سي ان جي` از طريق 32 جايگاه عرضه سوخت در منطقه تربت حيدريه توزيع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تربت حيدريه نيز گفت: در پي اعلام تغيير شرايط جوي و احتمال آب گرفتگي و سيلاب در شهرهاي استان خراسان رضوي و به خصوص شهرستان تربت حيدريه، مدير منطقه به اتفاق اعضاي ستاد بحران از مسيل رودخانه و تاسيسات انبار نفت بازديد ميداني کردند.
علي نيرويي افزود: همزمان با اين اقدام، همکاران واحدهاي فني و مهندسي، بهداشت، ايمني و محيط زيست، آتش نشاني و تامين و توزيع و بازرگاني منطقه تمهديدات لازم در خصوص مواجهه با خطرات احتمالي ناشي از آب گرفتگي را پيش بيني کردند.
وي تعداد جايگاههاي عرضه سوخت اعم از بنزين و سي.ان.جي در منطقه تربت حيدريه را 56 جايگاه عنوان و بيان کرد: از اين تعداد، 32 جايگاه به عرضه سوخت سي.ان.جي اختصاص دارد که ظرفيت عرضه آنها افزون بر 21 هزار کيلوگرم در ساعت است و موجب اشتغالزايي مستقيم براي 100 نفر شده است.
نيرويي گفت: عرضه سوخت سي.ان.جي در سطح منطقه توسط 79 دستگاه ديسپنسر(توزيع کننده) و 158 نازل فعال صورت مي گيرد.
شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تربت حيدريه، شهرستانهاي تربت حيدريه، مه ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خليل آباد را زير پوشش خود دارد.
منطقه تربت حيدريه داراي 59 جايگاه اختصاصي و فروشندگي سکودار، 9 فروشندگي داخل اتاقک، 200 فروشندگي تعاوني روستايي و همچنين 32 جايگاه فعال عرضه CNGاست.
ناوگان حمل و نقل منطقه تربت حيدريه هم داراي 174 نفتکش شامل 110 دستگاه تريلر و 54 دستگاه 10 چرخ و 10 دستگاه شش چرخ است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفري تربت حيدريه در 150 کيلومتري جنوب مشهد قرار دارد.
1922/7079/6121
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی  از برگزاری ۱۵ ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مشارکت آموژش و پرورش برگزار می‌شود.

سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه هم در این نشست گفت:  هدف از اجرای برنامه‌های عقیدتی ترویج معارف اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی و گسترش روحیه جهادی است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که بخشی از آن با مشارکت آموژش و پرورش خواهد بود.

توصیه‌های ایمنی سرپرست سازمان آتش نشانی نیشابور درباره استخر‌های کشاورزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با نزدیک شدن فصل گرما افراد زیادی به سمت ورزش شنا به خصوص در سد‌ها و استخر‌های رو باز روی می‌آورند که در برخی موارد شنا کردن در این مکان‌ها به قیمت جان این افراد تمام می‌شود.

ابوالفضل اسدی با تاکید بر اینکه کشاورزان و مالکان استخر‌های ذخیره آب برای جلوگیری از حوادث دردناک در این استخر‌ها باید ایمن سازی لازم را انجام دهند گفت: فنس‌کشی اطراف استخر به طوری که پایین فنس داخل بتن باشد و نفوذ به داخل استخر را غیر ممکن کند، اجرای سیم خاردار غیرقابل نفوذ در بالای فنس، تعبیه حداقل چهار طناب در چهار گوشه استخر و وجود تیوپ در داخل استخر از اقدام‌های مهمی است که باید مالکان اجرا کنند.

برگزاری آیین گرامیداشت روز شورا در کدکن

همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی گرامیداشت شورا‌ها، در اقدامی متفاوت و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کدکن مراسم گرامیداشت روز ملی شورا‌ها با حضور اعضای شورا‌های اسلامی در دوره‌های گذشته و فعلی در محل دفتر شورای اسلامی شهر کدکن برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور اعضای شورا‌های اسلامی شهر در دوره‌های اول تا ششم و جمعی از اعضای شورای اداری بخش کدکن همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات اعضای شورا‌های اسلامی شهر کدکن تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم و در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر و به جهت بزرگداشت این قشر زحمتکش، از زحمات پرسنل شهرداری کدکن با اهدای گل و لوح سپاس نیز تقدیر و تشکر شد

 

 

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور