Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:55:26 GMT

«خرس آرکانسا» پس از پنج سال روی صحنه می آید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۹۷۳۶

«خرس آرکانسا» پس از پنج سال روی صحنه می آید

تهران- ایرنا- نمایش «خرس آرکانسا» اثری از مهدی مقیمی‌اسفندآبادی که پنج سال قبل آخرین اجرایش را پشت سرگذاشت، بار دیگر از روز اول اردیبهشت در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی اوراند هریس و ترجمه بهزاد نژادقنبر در سال‌های گذشته در مرکز تئاتر کانون اجرا شد و اکنون پس از 5 سال بار دیگر برای علاقه‌مندان و کودکان بروی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش داستان دختربچه‌ای است که وقتی آرزو می‌کند پدربزرگش را هرگز از دست ندهد ماجراهای شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد.
قهرمان داستان این نمایش در جهان تخیل با خرسی که در سیرک هنرنمایی می‌کند، آشنا می‌شود و در مسیر آرزوی خرس پیر، تصویری امیدبخش و زیبا از ارتباط نسل‌های مختلف و زندگی خلق می‌کند.
محسن صفری، ملیحه و مهدی و سماء مقیمی‌اسفندآبادی، محسن قصری، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، حمید فضل‌ا... و رامین زنگنه در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.
اکرم دهقانی طراحی لباس، سمیه سلمانی و علیرضا حسین‌پور طراحی صحنه، لیلی حسینی طراحی حرکات فرم و محمدرضا شاملو طراحی نور این نمایش را بر عهده دارند. همین‌طور رضا حق‌گو به عنوان آهنگ‌ساز، محسن شاهچراغی به عنوان دستیار کارگردان و مدیر صحنه، علیرضا حسین‌پور و محمدرضا شاملو به عنوان سازنده دکور و ریحانه مطهری به عنوان روابط عمومی با نمایش «خرس آرکانسا» همراهی می‌کنند.
«خرس آرکانسا» از روز اول اردیبهشت تا پایان خرداد 1398 صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت 18 برای عموم در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت اینترنتی به سایت www.tiwall.com مراجعه کنند.
فراهنگ**9211**3009

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

محمدرضا عطایی‌فر کارگردان نمایش به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران کمدی-درام «توقف اتانازی» عصر روز گذشته (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب صباحی، حسین کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان تیرانداز، آناهید ادبی، علی حیدری، محمد مغانی، محمدرضا معصومی، سارا واحدنوعی، سهراب گلدره، علیرضا عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روز‌های پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعداز ظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد