Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:17:20 GMT

رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار کرمان گفت و گو کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۳۱۲۲

رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار کرمان گفت و گو کرد

کرمان - ایرنا - رئیس جمهوری به منظور اطلاع از وضعیت خسارت های وارده به بخش های مختلف این استان در پی بارندگی های اخیر و اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مردم با استاندار کرمان به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

به گزارش شبانگاه دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر حسن روحانی در تماس تلفنی با محمدجواد فدائی از میزان بارندگی ها در استان، میزان خسارت های وارده، تعداد روستاهایی که ساکنان آنها به مکان های امن منتقل شده اند، تعداد راههای ارتباطی قطع شده و وضعیت دامها و احشام در مناطق مختلف اطلاعاتی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهوری در این تماس تلفنی بر خدمات رسانی سریع به خسارت دیدگان تاکید کرد و گفت: لازم است که پیش بینی ها و آمادگی های لازم در برابر حوادث غیر مترقبه همواره مد نظر قرار داشته باشد.
استاندار کرمان نیز گفت: بر اساس پیش بینی ها و اقدامات پیشگیرانه انجام شده از سوی شورای مدیریت بحران، مدیران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان، از بروز خسارت های سنگین در پی بارش های اخیر جلوگیری شد.
محمدجواد فدائی، حمایت ها و تدابیر رئیس جمهوری محترم را مایه دلگرمی و تلاش مضاعف مسئولان در خدمت رسانی به مردم دانست و از این اقدامات تشکر کرد.
دکتر روحانی همچنین از استاندار کرمان خواست مراتب سلام و تقدیر ایشان از تلاش های مدیران استان را به تمامی مدیران ابلاغ کنند.
تماس تلفنی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری با فدائی استاندار کرمان صبح امروز دوشنبه 26 فروردین ماه انجام شد.
3029/7440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت تماس رئيس جمهوري با استاندار كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، پنج‌شنبه شب در حاشیه بازدید شبانه از مناطق مختلف شهرستان‌های بم و نرماشیر گفت: در پی بارندگی در شرق استان کرمان به ویژه در منطقه بروات موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه دو روستا تحت تأثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است، اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

فداکار، با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان کرمان، تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، گفت: حدود ۱۱ روز است که استان کرمان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم، به گونه‌ای که تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

استاندار کرمان، تصریح کرد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها شاهد چالش خاصی در استان نبودیم و به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها، خسارت قابل توجهی در استان رخ نداد است.

وی افزود: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که با عنایت الهی و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی، سپاه و نیروهای مردمی وضعیت استان به خوبی کنترل شده است.

کد خبر 6088923

دیگر خبرها

  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی