Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در جلسه امروز  سه‌شنبه ۲۷ فروردین با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:روز ارتش را تبریک می گویم و رشادتهای آنها را در دفاع  مقدس به خاطر داریم و قدردان‌شان هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که ارتش خدمات بسیاری را در دفاع مقدس و دیگر میدان ها داشته است، عنوان کرد: این روزها در ماجرای سیل ارتش جمهوری اسلامی ایران انصافا با تمام وجود در استان‌های مختلف حضور  داشتند؛ از  زحمات‌شان  تقدیر و تشکر می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس رئیس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است