Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@06:01:50 GMT

کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۲۵۹

کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان ازدستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو و کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سرهنگ قدیر مصرخانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان قوچان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با تحقیقات گسترده میدانی، خودروی پراید حامل موادمخدر را در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و بصورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم، ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی ضربتی ضمن توقف خودرو و دستگیری متهم، بیش از هفت کیلو و 700 گرم ماده مخدر تریاک از خودروی متهم کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو نیز خاطر نشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی،  پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کارپلیس قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری11طالقانی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، سارق سابقه داری را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی، با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ مصرخانی در پایان یادآور شد: متهم دستگیرشده در بازجویی های انجام شده به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرواعتراف و اموال سرقتی از مخفیگاهش کشف شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد