Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@04:52:30 GMT

هفت کارگر کارخانه ذوب آهن چناران دچار سوختگی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۱۱۸۳

هفت کارگر کارخانه ذوب آهن چناران دچار سوختگی شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: هفت کارگر کارخانه ذوب آهن پرهام این شهرستان که در سانحه ای دچار سوختگی شده بود به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل و بستری شدند.

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا رجب پور افزود: دیروز ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه ظهر، سانحه سوختگی چند کارگر در کارخانه ذوب آهن پرهام به مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ چناران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این هفت کارگر در نتیجه پاشیده شدن مواد مذاب بر روی بدنشان دچار سوختگی شده بودند که یک نفر از آن توسط پرسنل کارخانه و شش نفر دیگر توسط آمبولانس مرکز ۱۱۵ به بیمارستان چناران منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: اقدامات درمانی اولیه و مورد نیاز بیماران تحت نظر پزشک متخصص اورژانس چناران انجام شد اما به دلیل اینکه سوختگی ها هم از نظر وسعت و هم از نظر درجه زیاد بودند بنا به نظر پزشک معالج دستور اعزام آنان به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد داده شد.

رجب پور افزود: یکی از کارگران که حالش وخیم بود توسط آمبولانس اعزامی از مشهد سریعتر از باقی کارگران به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و باقی کارگران توسط آمبولانس بیمارستان چناران منتقل شدند.

وی ادامه داد: درجه سوختگی این افراد متنوع و بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد یا پنج تا ۲۰ درصد بود و هم اینک همه کارگران آسیب دیده در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) به سر می برند که حال عمومی شش نفر از آنان خوب اما حال یک نفر دیگر وخیم اعلام شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس سوختگی کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و فرمودند که حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

وی افزود: از مسؤولان اجرایی و قضائی درخواست کرده‌ایم که مشکلات بعضی کارخانجات که حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند ورود جدی داشته باشد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: رکن اصلی تولید که مطالبه جدی رهبری هم هست کارگر است وقتی این‌ها به کارگر بها قائل نمی‌شوند چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وقتی کارگران را اخراج می‌کنند آیا مدعی العموم وظیفه‌ای ندارد که آنها را پاسخگو کند؟

وی با طرح این پرسش که مسؤولان قضائی استان چرا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود نمی‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضا با مدیران واحدهایی که با زندگی مردم و کارگران بازی می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: رهبری معظم هدف واقعی آمریکا و غرب از تحریم و فشار بر ایران را، تسلیم و تبعیت محض ملت و نظام اسلامی خواندند و تأکید کردند ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شود و با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه جنایت اسرائیل در غزه عنوان کرد: بدون شک، در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است. این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز معلم یادآور شد: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد. امام (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان را «بصیرت» دانسته‌اند.

کد خبر 6089140

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند