Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@21:01:07 GMT

به جوانان به عنوان یک فرصت نگاه کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۲۳۱۵

به جوانان به عنوان یک فرصت نگاه کنیم

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم درجلسه ستاد رسیدگی به امور جوانان شهرستان گفت:جوانان فرصت هایی هستند که باید با میدان دادن به آنان از خدمات آنها استفاده کرد باید خواسته های جوانان در حوزه کار واشتغال، فرهنگ، ورزش، سیاست، اجتماع ونقش آفرینی مورد توجه قرار گیرد وبرای فعالیت آنها برنامه ریزی داشته باشیم

فاضلی افزود:مهمترین وظیفه‌ ما به عنوان مسئول شناخت نیاز های جوانان واجرای آن است باید این نیاز ها از طریق ستاد شناسایی شود ودرباره آنان تصمیم گیری شود

وی بیان کرد:مسائل جوانان مسائل مهمی است وعلاوه بر اداره ورزش وجوانان دستگاه های اجرایی دیگر باید درقبال مسائل جوانان مسئولیت پذیر باشند وبخصوص در حوزه کار واشتغال جوانان به طور جدی پیگیری شود

درادامه این نشست جواد میربهبودی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرماندار شهرستان خاتم باگرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر وروز جوان اظهارداشت:هفته جوان فرصت بسیار مناسبی است با بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی موجود توجه ویژه ای به امور جوانان که آینده سازان این کشور هستند داشته باشیم

میربهبودی افزود:مسئولین باید درپی تحقق خواسته های جوانان در بحث ایجاد نشاط، کاهش آسیب های اجتماعی وخودباوری جوانان باشیم

در پایان طالبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بعنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: شاخص ترین مسئولیت اداره ورزش وجوانان بحث ورزش وپرکردن اوقات فراغت جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی خاطر نشان کرد:در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آنچه که مصوب می‌شود به صورت عملی انجام شود که نتیجه خروجی برای جوانان گرفته شود.

تشکیل سه تشکل ساماندهی امور جوانان در شهرستان، راه اندازی بانک اطلاعاتی جوانان،برگزاری کلاس های آموزشی وفرهنگی توسط دهیاران در روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار به جوانان دارای مدرک مهارت فنی حرفه ای، برگزاری همایش ها بادعوت از کار آفرینان برتر شهرستان واستان، پیگیری کار واشتغال جوانان در دستور کارمسئولین، منع به کار گیری افاغنه در مشاغل شهرستان که تاثیر بسزایی در اشتغال جوانان دارد از مصوبات این نشست بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اشتغال کلاس های آموزشی معاون سیاسی امنیتی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال